Arkaggilus Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) --- Endret 27. desember 2014 av Epicei Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Er planen å unngå alle ferger? Lenke til kommentar
Arkaggilus Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Selv om jeg skulle gjerne sagt ja, så er det litt vanskelig, så jeg antar jeg må hoppe på et par Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Neida, er lett å slippe unna ferger. http://g.co/maps/92gne Endret 30. november 2011 av Atald Lenke til kommentar
Arkaggilus Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Haha, jeg hadde håpet å komme frem innen jeg ble 30 :!: Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hvordan går turplanleggingen? Bruk kartene på UT.no, Google Maps har ikke så mye for seg her. Mange fine områder på veien, enten du velger å legge deg litt inn i landet (og dermed begrense antallet ferjer i bytte mot en lengre tur) eller ut mot kysten. Jeg ville gått litt innover: ferge til Rosendal, gjennom Folgefonna nasjonalpark, over Haukelifjell, ned mot Ryfylkeheiane og ned til Lysefjorden. Da slipper du å gå særlig mye på vei, og får med deg mange perler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå