coff Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hei, Jeg behøver en webdesigner med gode kunnskaper om css, html, samt gode øyne for enkle, praktisk, elegante, og funksjonelle design. Betaling vil være på prosjektbasis. Om noen føler beskrivelsen passer, og kan være interessert bes han/hun ta kontakt med meg, gjerne med referanser vedlagt. Håper på positive tilbakemeldinger. Med vennlig hilsen Christopher Rasch-Olsen Raa Lenke til kommentar
mastiempo Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Kunne vel være interresant, hva skal siden være om? Lenke til kommentar
Bruker-28027 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hei, Jeg behøver en webdesigner med gode kunnskaper om css, html, samt gode øyne for enkle, praktisk, elegante, og funksjonelle design. Betaling vil være på prosjektbasis. Om noen føler beskrivelsen passer, og kan være interessert bes han/hun ta kontakt med meg, gjerne med referanser vedlagt. Håper på positive tilbakemeldinger. Med vennlig hilsen Christopher Rasch-Olsen Raa Hei Christopher. Jeg er intressert i det du skriver ovenfor... Du kan lese om priser og tidligere sider på http://jarand.milletts.net/index.php?side=jobb Med Vennlig Hilsen Jarand Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Interessert jeg også.. :wink: Skjekk "Webdesign" på siden min for tidligere arbeid. Link finner du i signaturen. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Er det noen frist? Jeg har noen problemer med hostingen. Skal fikse det på mandag. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Interessert jeg også.. :wink: Skjekk "Webdesign" på siden min for tidligere arbeid. Link finner du i signaturen. Litt offtopic, men: GFX designforslaget ditt var knall - men det mangla liksom prikken over i'en. Måtte berre nevne det :smile: Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hei, Jeg behøver en webdesigner med gode kunnskaper om css, html, samt gode øyne for enkle, praktisk, elegante, og funksjonelle design. Betaling vil være på prosjektbasis. Om noen føler beskrivelsen passer, og kan være interessert bes han/hun ta kontakt med meg, gjerne med referanser vedlagt. Håper på positive tilbakemeldinger. Med vennlig hilsen Christopher Rasch-Olsen Raa Legg til en "i" på det siste etternavnet hans, etter "R". Christopher Rasch-Olsen RIaa. :o Lenke til kommentar
coff Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Kunne vel være interresant, hva skal siden være om? Det blir diverse oppdrag over en lengre periode, så man kommer til å bli nødt til å lage endel forskjellige design. Med vennlig hilsen Christopher Rasch-Olsen Raa Lenke til kommentar
coff Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Er det noen frist? Jeg har noen problemer med hostingen. Skal fikse det på mandag. Mandag holder. Jeg vil nok foreta en endelig vurdering iløpet av denne uken. Med vennlig hilsen Christopher Rasch-Olsen Raa Lenke til kommentar
designerus Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Er det noen frist? Jeg har noen problemer med hostingen. Skal fikse det på mandag. Mandag holder. Jeg vil nok foreta en endelig vurdering iløpet av denne uken. Med vennlig hilsen Christopher Rasch-Olsen Raa Hvilken uke mener du? Jeg skal fikse alt i morgen, dvs. 18 august. Så får jeg upload'e alt og du får se. Er det greit? Lenke til kommentar
coff Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Er det noen frist? Jeg har noen problemer med hostingen. Skal fikse det på mandag. Mandag holder. Jeg vil nok foreta en endelig vurdering iløpet av denne uken. Med vennlig hilsen Christopher Rasch-Olsen Raa Hvilken uke mener du? Jeg skal fikse alt i morgen, dvs. 18 august. Så får jeg upload'e alt og du får se. Er det greit? Hei, Beklager at jeg formulerte meg inkorrekt. Jeg skal foreta en endelig evaluering iløpet av den neste uken, altså uken som begynner den 18. august. =) Beklager denne feilen. Med vennlig hilsen Christopher Rasch-Olsen Raa Lenke til kommentar
entotre Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg regner med at du sjekker personlige meldinger fra forumet...? Lenke til kommentar
coff Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Jeg regner med at du sjekker personlige meldinger fra forumet...? Selvfølgelig. =) Med vennlig hilsen Christopher Rasch-Olsen Raa Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Sier du hvem som blir valgt? Evt. når dere har valgt en designer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå