Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

akutte psykiske problemer

trespiser

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan dere kan si at jeg kan kureres? Jeg kommer til å være like bevisst uansett og klar over hva som skjer uansett hva som skjer.

Igjen: det er ikke jeg som det er noe feil med; det er klimaet!

Hjernen din jobber overtid og om du har en kreativ personlighet så velger hjernen din å starte og lage skrekkscenarior, da den ikke klarer å slappe av. Et råd til deg er å finne kreative aktiviteter for å få litt avkobling. Disse tankene dine er kun en bieffekt av dine gode kvaliteter som intelligens, kreativitet og omtanke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjernen din jobber overtid og om du har en kreativ personlighet så velger hjernen din å starte og lage skrekkscenarior, da den ikke klarer å slappe av.

Jepp. What that guy said.

En annen ting du (OP) kan prøve, er å trene litt. Rett og slett slite deg ut litt, fysisk.

Hjelper på for å få frigitt litt greie naturlige stoffer fra hjernen, som fungerer på den måten at kroppen blir fortalt at "nå har du sliti deg ut, på tide å sette seg godt ned og slappe riktig så deilig av".

Ikke tull engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...