djgudleif Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Noe nytt materiale fra i kveld. Litt rolig pianomusikk med noen andre instrumenter. Låta er lagd i FL-Studio. Konstruktiv kritikk mottas med takk! EDIT: Har forandret beaten til noe roligere og mer standard. Ny versjon er lastet opp. Endret 30. november 2011 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Syns heller at beatet ikke passet inn, eventuelt legge inn bass for å se om det passer bedre til hele stykket. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Vel, jeg er litt conflicted angående det. Hadde tenkt å bruke mer ekte trommelyder til den beaten, men EZ drummer streiket. Hvis jeg skal fjerne beaten må jeg legge inn noe annet for å skape variasjon, kanskje en melodi med fiolin eller cello. Skal vurdere det, prøver med bass først... EDIT: Jeg endret beaten og forsterket kontrabassen. Takk for tipset, personlig synes jeg det ble bedre. Endret 30. november 2011 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå