Gå til innhold

Skal de nå lage en grønnsak av Anders Behring Breivik ?


Anbefalte innlegg

ess, les deg opp på Olanzapiner, mest sannsynlig kommer han til å bli foret store mengder med akkurat dette stoffet. alt fra 800-1200 mg eller skudd i skinka som varer et par uker eller mer.

 

Altså du, olanzapindosen er sjelden er over 20mg i døgnet, har sett opp mot det dobbelte. Men 800-1200 mg er helt på bærtur....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det beste ville jo vært at han ble tatt livet av når han ble pågrepet på Utøya. Tenk hvor mye samfunnet hadde blitt spart ved det; En rettssak som ikke bare koster flere hundre millioner, men pårørende hadde sluppet å måtte lese om dette hver eneste dag i kanskje flere år ved en anke prosess. Den lange etterforskningen ville kanskje ikke heller ha vært like lang.

 

Dessverre er dette for sent, og som en demokratisk rettsstat må vi la systemet gi mannen straff. Å diskutere hva de skal gjøre med Breivik her eller andre plasser har liten hensikt, da vi som privatpersoner ikke har noe med det og ikke kan gjøre noe med det. Vi kan vedta nye, strengere straffer, men siden dette ikke har tilbakevirkende kraft, må Breivik dømmes etter gjeldene straffer.

 

EDIT: Kanskje politikerne lærer etter dette, og innfører strengere straffer for slike forbrytelser, og alle andre forbrytelser som har en alt for lav strafferamme i dag. Men jeg tviler...

Endret av MBarne
Lenke til kommentar
Jeg blir rett og slett litt skremt. Finnes det flere som er innlagt i Norge på tvilsomt grunnlag?

 

Ja, det er vel nærmest en tradisjon i Norge (samt blandt Kommunistene).Arnold Juklerød er vel den best kjente saken: http://www.nyhetsspe...t-avsl%C3%B8rt/

 

http://en.wikipedia....he_Soviet_Union

A crime is a deviation from generally recognized standards of behavior frequently caused by mental disorder. Can there be diseases, nervous disorders among certain people in a Communist society? Evidently yes. If that is so, then there will also be offences, which are characteristic of people with abnormal minds. Of those who might start calling for opposition to Communism on this basis, we can say that clearly their mental state is not normal.
Nikita Khrushchev, 24 May 1959

 

 

Desverre er dette en ganske "normal" fremgangsmåte for Stater for å "behandle" sine motstandere: http://en.wikipedia....e_of_psychiatry

 

The use of hospitals instead of jails prevents the victims from receiving legal aid before the courts, makes indefinite incarceration possible, discredits the individuals and their ideas. In that manner, whenever open trials are undesirable, they are avoided.
Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, men man legger på seg og blir lat , sover store deler av dagen , føler seg som en ulldott i hodet , problemer med å få utløsning umh.. og sånn type 100 andre bivirkninger.

 

Antipsykotika er som å kaste en bøtte vann i et sikringsskap

 

Ja, det er helt korrekt (selv om det stadig er i utvikling og utprøvning nye og lovende medikamenter med langt færre og mildere bivirkninger). Jeg bare reagerer på de tallrike antydninger om at antipsykotika nærmest er er som "gift" å regne, og jeg føler at det derved var på plass sin med en slik (tilleggs)opplysning. wink.gif

 

Undersøk eller prøv nok så finner du at det er 100% gift som kan kalles for medisinsk labotomy, All neuroleptika ødelegger hjernen til tross for hva kompaniene og legene sier.

Endret av Verktoya
Lenke til kommentar

ess, les deg opp på Olanzapiner, mest sannsynlig kommer han til å bli foret store mengder med akkurat dette stoffet. alt fra 800-1200 mg eller skudd i skinka som varer et par uker eller mer.

 

Altså du, olanzapindosen er sjelden er over 20mg i døgnet, har sett opp mot det dobbelte. Men 800-1200 mg er helt på bærtur....

 

Det var nok en overdrivelse fra min side, men det hadde ikke gjort meg noe å gitt han såpass sterke doser

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...