Gå til innhold

Skal de nå lage en grønnsak av Anders Behring Breivik ?


Anbefalte innlegg

Det er faktisk tortur å medisinere friske personer. Så dette vil bli ganske avslørende for Norge.

 

At flerkulturfanatikerne var såpass gale, er ikke overraskende for min del.

 

Du holder på fortsatt, med at han er frisk?

 

A fanatic is someone who can't change his mind, and won't change the subject.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Medisinert blir han, kanskje han til og med kan bli symptomfri en gang. Jeg håper det. Da skjønner han kanskje hva han har gjort. Da vil jeg tro han må behandles for depresjon og han er jo allerede suicidal ...

 

Tenkte på det samme, dette åpner for historiens største catch 22 for ham:

 

Hvis man ser for seg at det at han er så distansert til det han har gjort er en følge av vrangforestillinger om sin egen betydning, kan fortsatt distanse lett bli tatt til inntekt for at han ikke har vist bedring.

 

Er han ikke suicidal? Da er han fortsatt for syk til å slippes løs.

 

Er han suicidal? Da kan han fortsatt holdes tvangsinnlagt.

 

Kanskje liksågreit fra hans synspunkt. Hadde det vært EN ting jeg hadde fryktet hvis jeg var han, ville det vært å bli sluppet fri i samfunnet igjen.

 

Enda et fristende sitat:

I sentence you to be exposed before your peers...

Endret av Onkel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå lurer jeg ikke på hva som vil skje med brevik mens han lever.

 

Det merkligste, er heller hva som vil skje med brevik etter hans død.

Vil det da bli noe osama bin laden opplegg?

 

Brevik blir gravlagt på sjøen først brent også asken blir sendt i sjøen?

Siden han fortjener ikke en gang en gravplass.

 

Etter hans død ville det vært rart om det finnes en plass i himmelen.

Men hva vet jeg.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Nå lurer jeg ikke på hva som vil skje med brevik mens han lever.

 

Det merkligste, er heller hva som vil skje med brevik etter hans død.

Vil det da bli noe osama bin laden opplegg?

 

Brevik blir gravlagt på sjøen først brent også asken blir sendt i sjøen?

Siden han fortjener ikke en gang en gravplass.

 

Etter hans død ville det vært rart om det finnes en plass i himmelen.

Men hva vet jeg.

Hvorfor mener du det er grunnlag for å ikke gravlegge han som normalt?

Lenke til kommentar

Kan vi prøve å være litt seriøse?

 

Riktignok er en del folk som er misfornøyd over breivik, men det å gjøre han til en grønnsak som Hellstrøm skal servere til jens stoltenberg blir jo helt tull.

 

Hvorfor kan ikke brevik sitte innespærret resten av livet også er det ille nok straff?

Eller må vi skade han ennå mere?

 

Angående brevik sin begravelse, syns jeg ikke folk skal besøke han etter sin død, og lage grupper for at han skal vidreføre manifestet sitt, da er det bedre for befolkningen at han blir borte for godt. Syns jeg i vertfall.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Satt igjen med litt blandede følelser etter denne diagnose.

 

Ikke for dèt, jeg selv har nevnt Breivik som en gærning.

 

Men kan det hende at samfunnet titelerer Breivik som psykotisk fordi man ikke vil se i øyene at det Norske samfunn ikke er så ensartet og flott som man vil ha det til.

 

Dette både innad i Norge og utlandet.

 

Med det mener jeg at det finnes personer med så sterke motsetninger og meninger om det Norske samfunn at de vil begå terror og drap for å oppnå hva det en nå måtte være.

 

 

Og hvis Breivik ikke hadde vært alene ( som mange trodde først ), ville så de eventuelle andre medskyldige fått samme diagnose?

 

Hva med sterkere overvåkning nå?

 

Skal det Norske folk overvåkes sterkere fordi en psykotisk person har begått terror?

 

Er det i så fall ikke helsevesenet - det psykiatriske som det endelige som har sviktet?

 

På den andre side - hvis Breivik er psykotisk, noe som godt kan hende, jeg er ingen ekspert.

Så synes jeg hylekoret fra KRF, FRP og andre om fengsel lukter hevn og tilnærmet samme ondskap som dèt Breivik la for dagen med sine handlinger.

 

Man kan da ikke fengsle en psykisk syk mann eller kvinne?

 

Hva da med andre med diverse psykiske lidelser og handicap.

Skulle åndsvake som samlebegrep fengsles hvis de gjorde noe galt?

 

 

Kan meget godt hende Breivik er meget syk.

 

På den andre side tenker jeg tanken om at det Norske samfunn ikke kunne godta at en frisk person kunne gjøre slike udåder.

Derfor "beskytter" øvrigheten samfunnet ved å si at Breivik er psykotisk.

 

Dette for ikke å ødelegge ett "glansbilde" man mener det Norske samfunn er.

 

Bare tanker - hva som er rett vet jeg ikke.

Endret av Vårbris
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Veldig beleilig for norske myndigheter å kunne dope ham ned før rettsaken og under. Minner meg litt om Gjøkeredet dette her.

 

Jeg blir rett og slett litt skremt. Finnes det flere som er innlagt i Norge på tvilsomt grunnlag?

 

Ja -- for dersom drap på 77 personer og TYDELIGE VRANGFORESTILLINGER -- og BARE det -- skal kvalifisere til galskap, hvem andre ville kunne sitte inne på tvangspsykriatisk i norske fengsler?!

 

Det er egentlig litt skremmende.

 

Tenk om JEG havnet i en rettsak bare for å ha drept 20 CIA-agenter og 30 øglemenn -- folk kunne jo trodd at jeg var sinnsyk, og ingen ville hjulpet meg!

 

Hva er galt med justissystemet her i landet egentlig?!

Endret av Red Frostraven
  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Det er jo ikke sånn at selv om han blir dømt til psykisk helsevern, så vil det si at han blir neddopet! Han kommer nok til å ha det ganske så likt som han har det idag!

 

Og jeg forakter mannen og det han har gjort! Men vi bor i et demokrati, og synes han skal behandles rettferdig og pent etter de norske lovene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Brevik kommer vel sikkert med en del krav mistenker jeg:

 

Nr.1

Han skal ikke sitte i psykisk helsevern sammen med jøder og utenlendinger.

 

Nr.2

Hvis han skal bli toturert skal det gjøres på den minst smertefrie måten.

 

Nr.3

Hvis han overlever toturen i 20 år skal han bli statsminister hvis han slipper ut av fengeselet.

 

Nr.4

Om han føler seg urettferdig behandlet skal han få trøst fra sin familje.

 

Ønsker bedring av brevik lykke til på sin evig lange reise til mars. Uten returbillett.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Plukker opp denne tråden for å stille noen spørsmål:

Er det slik at dersom Breivik blir dømt til psykisk helsevern, så kan han påtvinges medisiner selv om han ikke sier seg enig i diagnosen? Nå tenker jeg på lovhjemmel.

Dersom han får medisinene, blir frisk, sier unnskyld og blir frisluppet, kommer ikke nassene til å tro at han DA har blitt syk, og at myndighetene har "hjernevasket ham"? Jeg vet at dette ikke faktisk er mulig, men nasser er dumme.

Lenke til kommentar

Plukker opp denne tråden for å stille noen spørsmål:

Er det slik at dersom Breivik blir dømt til psykisk helsevern, så kan han påtvinges medisiner selv om han ikke sier seg enig i diagnosen? Nå tenker jeg på lovhjemmel.

Dersom han får medisinene, blir frisk, sier unnskyld og blir frisluppet, kommer ikke nassene til å tro at han DA har blitt syk, og at myndighetene har "hjernevasket ham"? Jeg vet at dette ikke faktisk er mulig, men nasser er dumme.

 

ja, han kan bli påtvunget medisier. Han kommer aldri til å bli sluppet fri uansett.

Lenke til kommentar

ja, han kan bli påtvunget medisiner.

 

Men hvis han blir tvangsmedisinert, vil man også kunne se virkningene av medisinen. Hvis han nå lever i en psykotisk verden og plutselig blir frisk av medisinene, kan man teoretisk sett forvente at han begynner å angre fryktelig på det han har gjort, og endrer oppførsel til det positive.

 

De som jobber i psykiatrien vet hvordan en schizofren person vil reagere på antipsykotika, og de vet hvordan en frisk person vil reagere på det. Så hvis Breivik reagerer som en frisk person på medisinen, er det jo naturlig å mistenke at han faktisk er frisk.

Og det er naturlig å ta ham av medisinen. Så spørs det om det er juridisk mulig, kanskje psykiatrien bare vil blåse i ham og øke medisindosen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...