Gå til innhold

Skal de nå lage en grønnsak av Anders Behring Breivik ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man pleier ikke å la psykotikere leve ut psykosen sin på sikra avdeling. Medisinert blir han, kanskje han til og med kan bli symptomfri en gang. Jeg håper det. Da skjønner han kanskje hva han har gjort. Da vil jeg tro han må behandles for depresjon og han er jo allerede suicidal ...

 

Helt frisk blir han aldri. Schizofreni er uhelbredelig med dagens behandling.

Lenke til kommentar

Uasett hva som skjer, vil brevik aldri bli tilgitt.

 

Muligens han vil bo på hemmelig adresse og endre navn, men uansett i dette tilfelle vil nok han være fare for samfunnet.

 

Så jeg tror han vil få poltibeskyttelse uansett.

Muligens den som skader brevik får dobbel dom en hva han fikk.

 

Men jeg er enig i slik saken står nå kan alle mordere virke desperate og skylde på familje oppveksen sin og slippe billigere unna fengsel.

 

6 år straff er lite hvis det blir under det, har norge et stort problem.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Slapp helt av. Han slipper ikke ut før han er en gammel mann, hjernen og sinnet fullstendig ødelagt av sykdommen OG medisinene. Om han i det hele tatt slopper ut, noe jeg tviler på. Måten de sakkyndige beskriver han i rapporten tyder på at de anser han for å være svært farlig. Og PS er uhelbredelig. Selv om han virker frisk vil han måtte gå på antipsykotisk medisin resten av livet. Og han vil ikke få lov til å være ansvarlig for å ta medisinene sine selv.

Lenke til kommentar

Slapp helt av. Han slipper ikke ut før han er en gammel mann, hjernen og sinnet fullstendig ødelagt av sykdommen OG medisinene. Om han i det hele tatt slopper ut, noe jeg tviler på. Måten de sakkyndige beskriver han i rapporten tyder på at de anser han for å være svært farlig. Og PS er uhelbredelig. Selv om han virker frisk vil han måtte gå på antipsykotisk medisin resten av livet. Og han vil ikke få lov til å være ansvarlig for å ta medisinene sine selv.

 

Det er faktisk tortur å medisinere friske personer. Så dette vil bli ganske avslørende for Norge.

 

At flerkulturfanatikerne var såpass gale, er ikke overraskende for min del.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg lurer hvorfor ikke norge har så strenge straffer som utlandet?

 

Enkelte steder, der det er dødstraff, er nesten så ille som saw?

Tenk å bli pinet i 32 celler før man blir sluppet ut hvis noen har spilt Saw spillet.

 

Det snakker jeg om ren totur metode, det er nok eneste som kan få brevik på andre tanker å frykte at noen er så ille som han.

Lenke til kommentar

Jeg lurer hvorfor ikke norge har så strenge straffer som utlandet?

 

Enkelte steder, der det er dødstraff, er nesten så ille som saw?

Tenk å bli pinet i 32 celler før man blir sluppet ut hvis noen har spilt Saw spillet.

 

Det snakker jeg om ren totur metode, det er nok eneste som kan få brevik på andre tanker å frykte at noen er så ille som han.

I land der man bedriver slikt, så er det mot opposisjonelle, ikke nødvendigvis kriminelle. Her har du kommet med kritikk mot styremåten i landet idag, som i diktaturland ville betegnet seg som kriminellt og du ville vært en mulig kandidat for tortur. Slike ekstreme metoder er sjelden rettferdige og åpner for maktkamper og korrupsjon. Tenk om du hadde vært anklaget for noe og risikerte slike straffer.

 

 

 

Lenke til kommentar

Ja, men man legger på seg og blir lat , sover store deler av dagen , føler seg som en ulldott i hodet , problemer med å få utløsning umh.. og sånn type 100 andre bivirkninger.

 

Antipsykotika er som å kaste en bøtte vann i et sikringsskap

 

Ja, det er helt korrekt (selv om det stadig er i utvikling og utprøvning nye og lovende medikamenter med langt færre og mildere bivirkninger). Jeg bare reagerer på de tallrike antydninger om at antipsykotika nærmest er er som "gift" å regne, og jeg føler at det derved var på plass sin med en slik (tilleggs)opplysning. ;)

Lenke til kommentar

Personlig tror jeg dette er et skritt i å få ufaliggjørt Breivik.

I et fengsel vil journalister møte han og skrive om han og hans meninger og tanker disponert for allmennheten og han vill helt sikkert få en tilhengerskare med samme tankene.

Som sinnslidende er han uskedeliggjort og det er iengen som tar han seriøst.

Journalister er heller ikke interesert i å intervjue han.

Rett og slett politisk uskadeliggjøring av han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...