greenman Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 (endret) God kveld. Var i byn i dag (Bergen) og la merke til at flere butikker hadde tilbud på komplette dresser. Så flere tilbud på feks 1999,- og 2999,- Av de butikkene jeg husker var det Volt, Jack & Jones, Selected, Bertoni, Dressmann, Moods of Norway, Match og helt sikkert flere også. Noen som har dårlige erfaringer / negative ting å si om noen av disse butikkene? Spørsmålet er da; hvilken butikk skal jeg velge? Har absolutt ingen peiling på hvem som har de beste dressene. Ønsker ikke å overgå 3000,- Takk for alle innspill Ønsker ikke å bestille på nett forresten. Endret 29. november 2011 av Bibow Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Jeg har en fra Bruuns Bazaar som jeg kjøpte på Volt. Grei dress til prisen. Det er nok den butikken jeg ville valgt over de andre, selv om det har hendt at jeg har sett noe fint på Match. Bertoni kjenner jeg ikke til. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Det hjelper jo ikke at du sier navnet på butikken når de fører flere merker. Sånn helt generelt sett ville jeg holdt meg til Match eller Volt, for så vidt jeg vet fører begge helt ok dressmerker. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Volt - Prøv Bruuns Bazaar. Fin passform, 100% ull. Jack & Jones - Ikke faen, bare søppel Selected - Også søppel Bertoni - nødløsning, merkelige passformer Dressmann - brenn Moods of Norway - overpriset, men de kan vel ha noe brukbart Match - kjenner for lite til Det er vel VIC i Bergen? De har en del dresser. Mye overpriset (Tiger of Sweden f.eks.), men kan være verdt en titt. Så lenge dressen sitter riktig (husk at man må regne med litt skredderarbeid) og stoffet er av 100% ull burde det gå bra. Endret 30. november 2011 av lokeland Lenke til kommentar
greenman Skrevet 30. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 I følge nettsidene hadde VIC en butikk i Bergen. Da skal jeg sjekke ut Volt og VIC. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Det er verdt å sjekke match. Den på Sandvika Storsenter har hvertfall en del helt greie dressmerker. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 30. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Da skal jeg stikke innom der også. Bør dressen være 100% ull? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Den bør være laget i 100 % naturmaterialer. Når det er sagt er nok en dress i 100 % ull mest anvendelig. 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 30. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Mange takk folkens. Da endte jeg opp med en Bruuns Bazaar fra Volt for 2599,- satt ned fra 3700,- Var innom VIC også, men det var bare dameklær der. Veldig fornøyd med kjøpet. Skal hente buksen om 2-3 dager når den er ferdig sydd opp 3 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Gratulerer. Har selv en dress fra Bruuns Bazaar (som jeg betalte fullpris for ) og til den prisen tror jeg absolutt du kommer til å bli fornøyd. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Post gjerne bilde i bildetråden når buksen er kommet! : D Endret 30. november 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå