Macklemore Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Skulle egentlig kjøpe et amd oppsett men det gikk til helvete så begynner på nytt Skal ha en pc med alt den trenger unntatt hdd. den skal være basert på 2500k med z68 hovedkort og 8gb ram til 300kr CPU Z68 Hovedkort 8 GB Ram Strømforsyning Skjerm Kabinett Skal sinnsykt mye til før jeg velger et annet. fordi jeg digger det Også kommer det jo dvd leser/brenner hdmi kabel + antistøt armbånd Så tenker jeg å kjøre på integrert grafikk frem til den ny skjermkort serien kommer så ser det greit ut? Edit: skjedde noe gærnt med linkene fikser det strax Endret 29. november 2011 av Gurre97 Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Du kan jo prøve: http://www.dustinhome.no/kingston-ddr3-hyperx-8gb-1600mhz-cl9-(2x4gb)/product/5010603782 Så slipper du å ha så stygge ram dimms Ellers ser det vel greit ut. Vet ikke helt hvor mye du kan forvente ut av onboard GFX, men det er uansett snakk om uker til 7xxx serien kommer, så det skal vel gå greit. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Hvor "pene" rambrikkene mine er kunne jeg ikke brydd meg mindre om Men vis du finner noen "finere" brikker som er i samme prisnivå så siifra Endret 29. november 2011 av Gurre97 Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Opp til deg, men jeg sitter med direkte innsyn i PCen så for meg så spiller det faktisk en rolle. (Kan forøverig bekrefte at det er et herlig syn) Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Da la jeg til sammme brikker som du har pga gode tilbakemeldelser og de var "pene" og ikke noe særlig dyrere. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Litt tidlig å bumpe men kommer ikke til å være her før lørdag omtrent Er det noe jeg burde endre på? Og når var det kommer nye skjermkort? Hvis jeg kjøper nå, hva burde jeg kjøpe for 1500kr? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Litt tidlig å bumpe men kommer ikke til å være her før lørdag omtrent Er det noe jeg burde endre på? Og når var det kommer nye skjermkort? Hvis jeg kjøper nå, hva burde jeg kjøpe for 1500kr? de nye "mid-end" kortene kommer i desember. du burde nok vente bare for å ha lagt det til så er Dette det beste du får for 1500kr 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Okey trodde det var snakk om i januar/februar jeg Midten av desember passer meg bra fordi pcen er en julegave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå