Gå til innhold

LAN 8-10 stykk, spill tips?! :)

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er 20år, og skal arrangere lan for 8-10 stykker, har dere noen spill-tips som kan være gøy?

Syns det er kjedelig med f.eks CS, fordi da er det en som har spilt det sykt mye og eier alle andre, osv.

Vi koser oss mye med WC3, med de mange forskjellige typer TD-type spillene, og TF2 er også en slager. Disse spillene kan du være noob i, å ha det gøy! :D

Forslag? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FPS:

Quake Live - Freeze Tag eller Capture the Flag | opptil 32-player (?)

Left 4 Dead 2 - Versus, Survival eller Scavenge | 4 til 8-player, kan økes ved mods

Killing Floor - Co-op Mode | opptil 6-player, kan økes ved mods

Unreal Tournament 3 - Team Deathmatch eller Capture the Flag | opptil 32-player

Battlefield 2 - Infantry eller Conquest | opptil 64-player

Serious Sam 3: BFE - Co-op eller Deathmatch | opptil 16-player

Monday Night Combat - Crossfire eller Blitz | 8 til 12-player

RTS:

Dungeon Keeper 2 og Natural Born Keeper (mod) | usikker

Heroes of Might and Magic 3, 4 eller 6 | opptil 8-player (?)

Command & Conquer: Tiberian Twilight, Red Alert 3 eller Generals - Zero Hour (eller omså Tiberian Sun eller Red Alert 2) | opptil 8-12 player (?)

Lenke til kommentar

Er jo et spill som kanskje ikke det er lett å være noob i men om alle er like noob er det jo morro pluss at det er delvis gratis. Snakker seff om HON

Lol`ed.

Lan tips: Ikke begynn med hon eller lol, gå heller tilbake til røttene og spill DotA i wc3, slik alle virkelige gamere gjør.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lan tips: Ikke begynn med hon eller lol, gå heller tilbake til røttene og spill DotA i wc3, slik alle virkelige gamere gjør.

Brukergrensesnittet i WC3 er bare meh til DotA, fleste har bare 3 abilities og du står over halvparten av kampen og auto-attacker noen, for ikke å snakke om at mekanismen er veldig choppy.

Hvis du vil spille noe veldig likt DotA, spill HoN. Vil du prøve noe nytt innenfor Moba, prøv LoL eller Champion Bloodlines (veldig lik gameplay som WC3's Hero Arena maps).

Endret av _NympH
Lenke til kommentar

Fåre'slår :

Company of heroes ( konge rts spill!)

Quake 3 ( FPS hardcore, drit morro på lan!)

CS ( morro 5 mot 5 )

Starcraft 2 ( 4vs4 ) Evt. WC3 ( 4 vs 4)

Trackmania 2 ( Alle mot alle! Spill på samma server. )

Need for speed: ( Bilspill slår sjeldent feil!)

Lenke til kommentar

Takk for mange svar!

Jeg prøvde hon 1 time eller 2 og det spillet suger i når du er nybegynner i det! Kan umulig være morro for 10 nye spillere!

Skal prøve å laste ned L4D/red alert/bf2

Kan noen navn på morsome costum game på wc3? Og evnt. hvor jeg kan laste de ned?

Lenke til kommentar

Hva med Terraria? Enkelt 2d-spill hvor man kan spille opp til 8 stykker samlet. Er som en salgs 2D-verisjon av Minecraft, bare med enormt mye mer variert gameplay. Det er dungeons og bosser, og du spiller sammen med kompisene dine (opp til 8 stk), graver etter mineraler osv. som man crafter til bedre utstyr, som gjør at du kan grave deg dypere og ta vanskeligere monstre osv.

Det er vanskelig å beskrive på en måte som høres interessant ut, men jeg digger det når vi spiller sammen her i hybelen (3-4 stk samtidig), og jeg har aldri før spillt RPG eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...