Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Crystal Palace

Latias

Anbefalte innlegg

Simenrf, du er så sinnsykt teit at jeg finner ikke ord. Kan ikke du bare finne deg en mørk, kald og dyp brønn og bare bli der?

Slapp nå av det er ikke verdens undergang, trossalt bare ligacup. Men Crystal Palace... det bør jo ringe en bjelle

Noe galt med Crystal Palace? Synes de gjorde en god kamp jeg

Det er nettopp det jeg prøver å si, at laget fra Championship som ikke har vunnet en kamp siden 22 oktober, kommer til Old Trafford og holder lekestue.

Gratulerer til dem. Som sagt så synes jeg de gjorde en god kamp. Er du CP fan? Ikke så mange av dem i Norge

Ja selvsagt gjorde de det. Men tingen er jo at det skal være astronomiske forskjeller mellom lagene, spesielt når kampen spilles på hjemmebanen til de regjerende seriemesterne. City, Basel, Benfica og nå Crystal Palace, bare noen av lagene som har herjet på Old Trafford.

Om de skal beholde den gode hjemmestatistikken fra i fjor bør det skje noe drastisk.

Men nå er vel fotball sånn at alle kan slå alle. Det er ihvertfall et intrykk jeg har Vi har vel den beste seriestarten på veldig mange år. Ikke noe galt her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Simenrf, du er så sinnsykt teit at jeg finner ikke ord. Kan ikke du bare finne deg en mørk, kald og dyp brønn og bare bli der?

Slapp nå av det er ikke verdens undergang, trossalt bare ligacup. Men Crystal Palace... det bør jo ringe en bjelle

Det er nettopp det jeg prøver å si, at laget fra Championship som ikke har vunnet en kamp siden 22 oktober, kommer til Old Trafford og holder lekestue.

Gratulerer til dem. Som sagt så synes jeg de gjorde en god kamp. Er du CP fan? Ikke så mange av dem i Norge

Ja selvsagt gjorde de det. Men tingen er jo at det skal være astronomiske forskjeller mellom lagene, spesielt når kampen spilles på hjemmebanen til de regjerende seriemesterne. City, Basel, Benfica og nå Crystal Palace, bare noen av lagene som har herjet på Old Trafford.

Om de skal beholde den gode hjemmestatistikken fra i fjor bør det skje noe drastisk.

Men nå er vel fotball sånn at alle kan slå alle. Det er ihvertfall et intrykk jeg har Vi har vel den beste seriestarten på veldig mange år. Ikke noe galt her

At United har hatt den beste seriestarten på mange år trenger ikke nødvendigvis å bety noe positivt, de siste årene United har vunnet ligaen har de jo hatt en dårlig start. Det er nok "Chelsea-effekten" som har slått inn; fantastisk start, så kollaps.

Lenke til kommentar

Hadde United vunnet idag, og trekningen vært lik, ville United ha hatt følgende lag på vei til finalen:

Leeds(borte)

Aldershot (borte)

Crystal Palace (hjemme)

Cardiff

Til sammenligning vil Liverpool ha:

Exeter (borte)

Brighton (borte)

Stoke (borte)

Chelsea (borte)

Man City

Smått interessant :D

Endret av Funtazz
Lenke til kommentar

Forferdelig kamp. Nok sagt.

Men hva i svarteste helvete var det som skjedde med Morrison (?) helt i slutten av kampen, når han snublet i sine egne bein og gikk på trynet 2-3 ganger på 10 sekunder. Faen noe av det dummeste jeg har sett...

Det var Zeki Fryers.

http://www.youtube.com/watch?v=_bPuJGf_3cs&feature=player_embedded

Tusen takk for linken!

Faen det dummeste jeg har sett i hele mitt liv!

Ser ut som en barnehageunge som løper for første gang...

Lenke til kommentar

At United har hatt den beste seriestarten på mange år trenger ikke nødvendigvis å bety noe positivt, de siste årene United har vunnet ligaen har de jo hatt en dårlig start. Det er nok "Chelsea-effekten" som har slått inn; fantastisk start, så kollaps.

Men da kan vi kose oss med mange gode spennende kamper denne sesongen da. Det gleder jeg meg til

Lenke til kommentar

Ler så jeg griner

dioufesdot.gif

Oh how the might have fallen. Anser ikke oss som et topplag i europa denne sesongen. Regner med vi ryker mot basel, så slipper vi videre ydmykelser mens vi er i prossesen med å bygge noe nytt. Ser ikke mye lys i tunnellen pr nu.

Ryker vi mot Basel må vi spille i Euroligaen eller hva faen den heter for noe :sick:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...