Old Game Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Diouf, Park og Gibson kan vi godt sende til Afghanistan i bytte mot orbit tyggis til Ferguson 2 Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Slapp av, dere flakser inn et mål til og trekker Cardiff på Old Trafford i semien. Same old story... 3 Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Slapp av, dere flakser inn to mål til og trekker Cardiff på Old Trafford i semien. Same old story... 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Greit nok, men hvordan ere mulig å ikke se den offsiden? Vi får som vanlig mye av dommerne på OT Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hahaha..dette er helt latterlig. Hihi. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Slik OT ser ut når det ikke er turister der ja 4 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jepp, på et ubetydelig oppgjør midt i uka kommer det bare 10-15 000 mer enn på Stamford Bridge. Forresten, turismekortet blir så latterlig når det kommer fra en nordmann, atte hjælp. 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Morrison og Pogba er gutter for fremtiden og dette er en veldig god gjennomkjøring for dem men de har ikke hevet oss i denne kampen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Beviser vel bare hvor avhengig United er av turister da. Var vel i overkant av 40k på Stamford Bridge i går Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Rundspilt av Crystal Palace, hvor utrolig flaut er ikke det... Også på hjemmebane. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Simenrf, du er så sinnsykt teit at jeg finner ikke ord. Kan ikke du bare finne deg en mørk, kald og dyp brønn og bare bli der? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jaja. Er da bare ligecup. Veldig god gjennomkjøring av reservene våre. Valencia var god sammen med forsvaret, Park og Gibson Og en veldig god kamp av Palace. Vi var altfor lite samkjørt og måtte slite med et hakkete spill Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hahha, det der var så jævlig dårlig! Uffameg. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Fin kamp. Litt kjedelig for Crystal Palace at United startet med så redusert lag da. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Rundspilt av Crystal Palace, hvor utrolig flaut er ikke det... Også på hjemmebane. Flau? Jeg er veldig stolt av laget mitt. Det er jeg alltid Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Håper jeg aldri ser visse spillere igjen med United drakt. Flaut og en ganske latterlig skandale, vi skal faen vinne mot Crystal uansett hva. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Rundspilt? Var bare en dårlig kamp, der vi helt klart hadde uflaks. Et vilt langskudd og et offsidemål. Nok engang taper vi terreng takket vært bla dommeren. Skandale at Foy enda har en jobb Når det gjelder laget så er det ikke så mye å si annet enn at dette var nitrist. Vi hadde ingen angripere på slutten og ansvaret lå på tenåringer til å skape noe, da kan sikt skje. Det som skremmer meg er hvor forbanna dårlig spillere som Park er, skammelig. Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Beviser vel bare hvor avhengig United er av turister da. Var vel i overkant av 40k på Stamford Bridge i går Overhode ingen forskjell på å møte Liverpool og Crystal Palace. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå