borninsin Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Heisann! Må kjøpe meg ny tlf nå ettersom min htc incredible s ble stjålet/mistet i helgen og har bestemt meg for en av de nevnte i emnetittelen ettersom de passer min lommebok, men hvem av de burde jeg gå for? Neo koster 2400 og arc 2600 btw Heller mest mot neo modellen ettersom det virker for meg som om den har litt nyere funksjoner enn den første arc modellen å ifølge tester så er neo ett lite hakk bedre! Eneste er utseende på tlf hvor arc ser litt bedre ut og har en litt større skjerm. Hva synes dere? Mobilen skal hovedsaklig brukes til nettsurfing samt det vanlige som sms og samtaler! Takker for svar! Endret 29. november 2011 av borninsin Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Ingen??? Endret 30. november 2011 av borninsin Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Tja, hvis amobil sine tester er verdt noe så er Neo best. I tillegg kan den fås nesten nedi 2000kr. Virker som en bra telefon på alle områder. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Så vidt jeg husker er et ekstra frontmontert kamera den eneste funksjonen Neo har som Arc ikke har. Jeg har Neo, men bruker ikke dette kameraet til noe. Et annet alternativ er Ray. Den har en enda mindre 3,3" skjerm, ekstra frontkamera som Neo, laminert skjerm som Arc, men mangler HDMI utgang. En liten skjerm/telefon tar mindre plass i lommen, men større skjerm kan være kjekkere å bruke. Dette må du bestemme selv. Programvaren og prosessoren er lik i alle tre modellene, så det skal du ikke tenke på. Jeg hadde Xperia X10, men ville ha en mindre og fikk meg en Neo. Arc ser finere ut, men er større enn X10 og var dyrere før. Ray er fin og liten, men var ikke lansert da jeg byttet telefon. Endret 30. november 2011 av Frobe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå