maxmhz Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Eg har lasta ned TelnetXQ, men eg eg får ikkje til å laste ting opp på telnetservern med LeapFTP Eg har dynamisk IP. Når eg har skreve inn IP'en min og porten til TXQ, passord, brukernavn, så bare står den å henger! Det står at den har fått kontakt med serveren...men den nekter å jobbe seg ferdig...er det noen instillinger eg må stille inn eller er det noe annet? Venligst kun seriøse svar, takk! Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 NEI VEL? Ingens om har erfaringer med telnet-serverer nei... Ver så snill og skriv, detter er viktig (for meg ivertfall) Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Hei! Har du prøvd å logge deg på serveren via shh (som for eksempelt putty)? Om du går inn på http://www.startsiden.no og søker på ein av søke motorane etter puty skulle du finne ut kor du kan laste ned programmet (lovelig)... telnet er ikkje så veldig sikkert..:/ Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 Putty er vel en telnet-klient, eg bruker den klienten som følger med Windows det funker! Men, det er det å laste opp og ned filer til og fra serveren (som foreløpig er maskina eg sitter på no) som ikkje går... Når eg bruker LeapFTP så bare står den å henger...det står at LFTP har opprettet kontakt med telnetserveren, men det bare står et timeglass og blir aldri ferdig! Eg veit at den funker...men Opp og nedlasting via FTP-klient, det er det som er problemet! Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 10. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2002 Er det ingen som har noe som helst kunnskap om Telnet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå