KingInTheNorth Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Fått litt treg oppstart i det siste, lang vent litt før jeg kommer til skrivebordet. Jeg har prøvd å koble ut den andre hardisken og starte opp da og. Men går enda like tregt. Tenkte å formatere, men spørsmålet mitt er. KAn jeg bare formatere ssd hardisken og bare koble til igjen den andre hardisken uten og måtte formatere begge? Jeg har så mange spill osv på den som jeg ikke vil slette. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Du trenger ikke å koble fra den andre disken for å formattere SSDen. Sett i windows CD, og når du kommer til der du skal velge hvilken disk du vil installere på, merker du SSDen og trykker formater. Så installerer du windows som vanlig. Alt på den andre disken vil forbli urørt Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hei. Når du sier at du har så mange spill der, mener du da spill som er installert på maskina som ligger der eller er det installasjonsfiler/ISO image som ligger på den harddisken? Hvis det er spill du har installert som ligger på den andre harddisken, så får du nok ikke brukt dem om du formaterer systemdisken din. Har vel noe med registerfiler tror jeg. Hvis det derimot er installasjonsfiler til spill som du har liggende på den andre harddisken, så går det greit. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hei. Når du sier at du har så mange spill der, mener du da spill som er installert på maskina som ligger der eller er det installasjonsfiler/ISO image som ligger på den harddisken? Hvis det er spill du har installert som ligger på den andre harddisken, så får du nok ikke brukt dem om du formaterer systemdisken din. Har vel noe med registerfiler tror jeg. Hvis det derimot er installasjonsfiler til spill som du har liggende på den andre harddisken, så går det greit. Er forskjellig fra spill til spill. Noen installerte spill fungerer på en nyformattert harddisk, men de fleste vil ikke virke som du sier pga registerfiler. Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Selvfølgelig. Ble vel en feil der, men, men. Tenkte vel ikke over det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå