Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

har du nylig oppgradert telenor adsl abb?


Anbefalte innlegg

Halv 9 ikveld fikk jeg tlf fra en telenor-mann som klarte overtale meg til å oppgradere fra 712/128 ubegrenset, til 1024/256, 30gb i mnd'en.. "var bare å trykke på en knapp her på sentralen" sa han... så jeg spurte jo ikke om hvor lang tid det ville ta...

 

så, noen som har erfart dette og vet sånn ca hvor lang tid de bruker?...

 

 

 

(.. ja, jeg er utålmodigheten selv)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis de må i sentralen kan det ta 2 uker...kommer alt ann på hva tele folkene har å gjøre, de tar seg av av nye abonentrer foran en oppgradering...

 

Synes det var rart at selgeren sa noe om sentralen, for hastigheten din justeres på ISP serveren helt annen plass enn i en koblingssentral

Lenke til kommentar

fy ****** tlenor har ringt meg to ganger om det der..

å jeg sier nei hver eneste gang...

 

begge har fårsøkt seg på denne "telenor har overbelastet nettet sitt å konpangserer får dette ved å setter vi opp hastigheten å du betaler en krone midre i måneden osv. bla bla bla.."

får ****** det er ingen ting annet en en utspekulert måte å inføre struping på linjene... hælvetes idioter!! :lol::lol:

sån... sorry får 14iss faktorn i posten men jeg ergrer meg over dette de prøver å lure intetanende persjoner..

 

 

men av prinsipp vet jeg at ingen ting i verden er gratis så jeg undersøkte nøyaktig hva dette innebar å ble rasende :)

Lenke til kommentar

syns det høres ok ut jeg.. 30Gb, laster jo ikke i snitt mer enn 1gb i dagen likevel, og skulle jeg uheldigvis gå over, hva så.. må sitte 2-3dager med isdn-hastighet.. overlever vel :)

må jo ikke glemme at man får dobbelt uthastighet heller.. *endelig max fart på edonkey*

Lenke til kommentar
fy kjøss tlenor har ringt meg to ganger om det der..

å jeg sier nei hver eneste gang...

 

begge har fårsøkt seg på denne "telenor har overbelastet nettet sitt å konpangserer får dette ved å setter vi opp hastigheten å du betaler en krone midre i måneden osv. bla bla bla.."

får kjøss det er ingen ting annet en en utspekulert måte å inføre struping på linjene... hælvetes idioter!! :lol::lol:

sån... sorry får 14iss faktorn i posten men jeg ergrer meg over dette de prøver å lure intetanende persjoner..

 

 

men av prinsipp vet jeg at ingen ting i verden er gratis så jeg undersøkte nøyaktig hva dette innebar å ble rasende :)

 

Lurer på hvem som er idioten her? Gått mange dager på skolen?

Lenke til kommentar

var noen som ringte hjem hit en dag denne uka å..

fra telenor.

de lurte på hvem som hadde adsl abbonementet her i huset, eller hvem det stod på.

så jeg sier pappa, og de spør "kunne jeg være så snill å få snakke med han?" tenkte fort på det faktum at de vil tjene mer penger på oss kunder.

pappa var da ikke hjemme og de skulle ringe tlbake. vet ennå ikke om de har ringt :p

men sliter med 704/128 da :cry:

 

menmen! skulle gjerne hatt 1mbit :woot:

Lenke til kommentar

"ring til salgsavdeling på mandag og spør" bleh

 

--

 

mitt spørsmål: "ble overtalt til å oppgradere abbonomentet fra 712/128 til 1024/256 m. 30gb begrensning på torsdag, han som solgte meg det sa det ville skje med en gang siden han bare trengte trykke på en knapp, men det har vist ikke skjedd enda, så jeg lurer på hvor lang tid det tar?"

 

kundeservice: "det er vist ikke oppgradert enda, så vidt jeg kan se"

 

..duh *måttebare*

Lenke til kommentar
Halv 9 ikveld fikk jeg tlf fra en telenor-mann som klarte overtale meg til å oppgradere fra 712/128 ubegrenset, til 1024/256, 30gb i mnd'en.. "var bare å trykke på en knapp her på sentralen" sa han... så jeg spurte jo ikke om hvor lang tid det ville ta...

 

så, noen som har erfart dette og vet sånn ca hvor lang tid de bruker?...

 

 

 

(.. ja, jeg er utålmodigheten selv)

 

Forstod jeg det rett som at Telenor prøver å få folk til å ha 30Gb i måneden i steddetfor litt treigere men ubegrenset?

 

Det burde ikke vært lov! :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...