Basskasse Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Syns det har vært så mye frem og tilbake her. NÅR kan man bestille den i Norge? Altså ulåst, helst ikke fra utlandet. Evt hva tror dere prisen kommer til å ligge på? Får lønning den 5 desember. Har den kommet da? Eller må jeg nøye meg med Titan? Trenger ny mobil fort Endret 30. november 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Xwarf Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Ser den ligger på lager på netonnet.no og expansys.no. Endret 29. november 2011 av Xwarf Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Nokia Lumia 800 kommer ikke til salg her i Norge før januar (senest februar) neste år. Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Må innrømme at jeg synes det er rart at det drøyer sånn. Vanligvis dukker de nyeste nokiane ganske raskt opp i Norge... Forøvrig var jeg så heldig og vant en slik at hvis noen lurer på noe så er det bare å fyre løs:-) Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Må innrømme at jeg synes det er rart at det drøyer sånn. Vanligvis dukker de nyeste nokiane ganske raskt opp i Norge... Forøvrig var jeg så heldig og vant en slik at hvis noen lurer på noe så er det bare å fyre løs:-) De klarte ikke å produsere nok til å dekke region markedet sitt regner jeg med. Når man har regions lansering så blir det blant annet lettere å marknedsføre det stort enn å lansere det fortløpende land etter land. Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ja, det høres sannsynlig ut. Uansett litt skuffende, men den kommer sikkert til å selge bra her. Meget fornøyd så langt i hvertfall. Lenke til kommentar
Basskasse Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Hei! hvis den allerede ligger på netonnet.no, hvorfor har ikke fler kjøpt den i Norge? noen som fraråder meg å kjøpe den, den 5 desember? Noen formeninger om denne siden, posetive/negative erfaringer? sitter med en defekt mobil her, og har egentlig ikke tid til å vente til januar! takk mvh stahal Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Er ingen problemer med å kjøpe mobiler fra NetOnNet, da det er rask levering og god service. At du trenger å spørre om hvorfor ikke fler har kjøpt den, er nesten overraskende. Hvis tar en titt på prisen, så henger ikke den på grep i det hele tatt. Fra utlandet ligger den på ca.4200,- og den skal nok enda litt ned før vi finner stabil pris. Telefonen er bare sluppet i noen få land og dermed kan dem ta blodpris på importvarer per i dag. Per nå har Nokia-importører fått 1. februar som dato for levering til Norge. Lenke til kommentar
Basskasse Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Ok, da blir det titan da Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Nokia lumia 800 er råsexy og med et WP7 som absolutt frister, 4 990kr er litt for mye. Ser at batteriet er på 1450 mah, noen som vet om batteritiden? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 har sendt netonnet mail om de virkelig har den, men har ikke fått svar enda 1 Lenke til kommentar
Basskasse Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Ser den ligger ganske billig på Play.com !! Noen ulemper med å kjøpe derfra, sett bort fra færre år reklamasjon? Har gode erfaringer med butikken også, så dette ser bra ut! Jeg mister vel ikke noen norske deler ved mobilen? Språk osv? takk for svar! Så er det det om de har telefonen inne da.. men det hadde vel stårr hvis de ikke hadde den på lager Lenke til kommentar
trmnta82 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg bestilte min Lumia fra Clove.co.uk, betalte 385 pund inkl. frakt. Moms kommer selvfølgelig i tillegg. Lenke til kommentar
Basskasse Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg bestilte min Lumia fra Clove.co.uk, betalte 385 pund inkl. frakt. Moms kommer selvfølgelig i tillegg. Har du fått den? hva kom det på totalt? Lenke til kommentar
n900 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg bestilte min Lumia fra Clove.co.uk, betalte 385 pund inkl. frakt. Moms kommer selvfølgelig i tillegg. Har du fått den? hva kom det på totalt? 385pund +mva+frakt. kan tenke meg 4500-4700nok Lenke til kommentar
trmnta82 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg bestilte min Lumia fra Clove.co.uk, betalte 385 pund inkl. frakt. Moms kommer selvfølgelig i tillegg. Har du fått den? hva kom det på totalt? 385pund +mva+frakt. kan tenke meg 4500-4700nok Frakt er inkludert i den prisen... Lenke til kommentar
trmnta82 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Har du fått den? hva kom det på totalt? Har ikke fått den ennå, den ble sendt i dag. Jeg bor ikke i Norge så vet ikke om jeg kan hjelpe deg med hva mva blir på når den kommer. Men Clove sender til Norge, det vet jeg. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 toll = norsk mva, om den blir huket i tollen og det blir importavgift. men ikke alltid dem blir huket i tollen vettu merker jeg har lyst å kjøpe den telefonen selv....... Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) har sendt netonnet mail om de virkelig har den, men har ikke fått svar enda Netonnet har den, men ser de har bestilt den inn fra utlandet Den skal fungere prikkfritt i norge for det Flere har kommet til(men dyrere og ikke på lager) Endret 9. desember 2011 av Andynator Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Fler som er enige at 5000 kroner (billigste i følge prisguide.no) er litt VÆL mye for Lumia 800? Når jeg så den tenkte jeg 3-4k, og det er ikke egentlig noen specs som tilvarer noe mere. Prøver nokia å tjene opp penger etter at de dret seg ut med MeeGo etc. med høy pris på denne telefonen? Høres ut som en dårlig strategi.. Eller er den faktisk verdt 5000 kroner? Med den prisen kombinert med mangler som ingen mulighet for minnekort, så er denne mobilen helt uaktuell for meg.. Endret 11. desember 2011 av Olliw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå