South_Bridge Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Kan noen forklare meg hva som er greia? Jeg kikker på ny mobil for dama, og ho har funnet et par HTC modeller som ho liker (utseende-messig :-P) Jeg har feks hørt at Sony-Ericsson oppdaterer svææææært tregt, og enkelte modeller (blant alle produsenter, ??) ikke oppdateres til nyere versjon av android i det hele tatt. Hva er greia? Kjenner på meg selv, teknologen som jeg er, at jeg ville ikke ha kjøpt en mobil med daværende "nyeste versjon" for et par mnd seinere ikke kun oppdatere softwaren til nyeste. Jeg skjønner at når man har en android mobil at man ikke kan være med på oppdateringsløpet hele veien, men innenfor mobilens levetid bør vel være akseptabelt? Lenke til kommentar
TripleRainbow Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det bør være akseptabelt, men slik er det dessverre ikke. Når det gjelder HTC og lignende produsenter, så kommer det såpass mange nye mobiler i løpet av et år, at en mobil du kjøpte for 4-5 måneder siden fort allerede kan være utdatert. Det prioriteres tydeligvis ikke å få nyeste Android-oppdatering til de "eldre" modellene. Jeg kjøpte en HTC Sensation i sommer, og selv om den er både fin og flott, så kjenner jeg at jeg savner iPhone 4 ekstremt. Det er i hvert fall greit å vite at man får en stødig porsjon med oppdatering i et par år. Men dette er uansett ikke en iPhone-propagandatråd, så beklager det! Dessverre har jeg ikke noe positivt å komme med på akkurat temaet. Akkurat dette med Android-oppdateringer blir nedprioritert av de aller fleste produsenter, i hvert fall på de aller fleste modeller. Sånt sett er det vanskelig å si hva som eventuelt er "trygt" å kjøpe. Uansett, håper du finner noe hun blir fornøyd med Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Nå har vel de fleste av de som gir ut Android-telefoner, skrevet under på at de skal oppdatere telefonene i 18mnd. eller noe sånt. Så dette er vel ikke noe stort problem nå? Kommer i alle fall stadig oppdateringer på min Galaxy II. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå