Calippus Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Som overskriften sier Har meldt meg opp der. Vet ennå ikke helt om jeg skal gå der --Er det noen her som har gått emnestudier samfunnsvitenskap/emnestudier påå ntnu? --Hvordan er det der?; hvilke emner kan man melde seg opp på?; er det noe linjeforening attåt eller ikke?; generelt erfaringer derfra... Kan nevne det at jeg har tenkt å bruke det vårsemestret/emnestudiet på å ta forberedende emner/"små"emner før et påbegynt siving-studie til høst 12'.. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Ingen som vet eller har litt erfaring Lenke til kommentar
SVK Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Som overskriften sier Har meldt meg opp der. Vet ennå ikke helt om jeg skal gå der --Er det noen her som har gått emnestudier samfunnsvitenskap/emnestudier påå ntnu? --Hvordan er det der?; hvilke emner kan man melde seg opp på?; er det noe linjeforening attåt eller ikke?; generelt erfaringer derfra... Kan nevne det at jeg har tenkt å bruke det vårsemestret/emnestudiet på å ta forberedende emner/"små"emner før et påbegynt siving-studie til høst 12'.. Går ikke på dragvoll men fiska opp litt info. Det er ingen linjeforening tilknyttet linjen ifølge google. Det nærmeste du kommer er Pareto, men det er knyttet de økonomiske linjene. Anbefaler å søke samfundet om du vil bli kjent med folk gjennom sosialt arbeid. Ellers finner du det infoet du trenger her: http://www.ntnu.no/svt/studier/studiehandbok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå