Boil In Bag Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Heisann Som tittelen sier så trenger jeg et program hvor jeg kan endre navn på artist, sang, album osv. Jeg vet jeg kan bruke windows sin funksjon og ituens, men ingen av disse er effektive når det gjelder endring av en hel del sanger (tusentalls). Så jeg håper at noen av dere har noen programmer dere kan skrike ut som har et bedre brukergrensesnitt enn de to nevnt. Takker og bukker for svar! mvh Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det finnes nok en haug med slike programmer. Kjenner ikke alt, men mitt valg er Mp3tag. http://www.mp3tag.de/en/ Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Det finnes nok en haug med slike programmer. Kjenner ikke alt, men mitt valg er Mp3tag. http://www.mp3tag.de/en/ Takker og bukker! Skal prøve dette i dag/i morgen! Noen nyttige tips til dette programmet? Noen hidden features som kan være nyttige? Jo, er det mulig å tagge flere samtidig så lagre tilslutt? Fordi nå får jeg bare til å tagge en sang, så må jeg lagre. Er det noen mulighet for å tagge fler også lagre? Takker for hjelp EDIT: La inn et spm. Endret 30. november 2011 av Boil In Bag Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Kan gjøres med iTunes også, da kan du ta så mange du vil av gangen, og automatisk hente ned høyoppløste albumbilder. Men husk å deaktivere "kopier til media-mappen" eller noe lignende i settings først, ellers blir endringene du gjør kun lagret i xml-filer og ikke i id3. EDIT: når jeg tenker meg om ang. albumart så lagres disse i xml uansett, så de blir ikke embedded i mp3ene :/ Endret 2. desember 2011 av TMB Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Kan gjøres med iTunes også, da kan du ta så mange du vil av gangen, og automatisk hente ned høyoppløste albumbilder. Men husk å deaktivere "kopier til media-mappen" eller noe lignende i settings først, ellers blir endringene du gjør kun lagret i xml-filer og ikke i id3. EDIT: når jeg tenker meg om ang. albumart så lagres disse i xml uansett, så de blir ikke embedded i mp3ene :/ Takker for tips Ambulbilder er egentlig ikke det jeg var mest interrisert i egentlig. Før brukter jeg win XP/itunes til å endre navn osv på sangene, men etter jeg fikk windows 7 ble den explorer funksjonen enda mer rotete noe som resulterte i at jeg trengte noe nytt. Jeg har nå brukt mp3tag til å tagge de fleste av sangene mine og vil si at programmet gjør jobben jeg trenger å få gjort =) Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Mediamonkey bruker jeg. Alternativ til Itunes. Gratisversjonen duger men mangler live scanning av filer på Hd. Du klarer deg fint uten. Programmet kan håndtere titusenvis av filer. Har også autofungsjon som slettet doubles. Denne funksjonen benyttes forsiktig! Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Mediamonkey bruker jeg. Alternativ til Itunes. Gratisversjonen duger men mangler live scanning av filer på Hd. Du klarer deg fint uten. Programmet kan håndtere titusenvis av filer. Har også autofungsjon som slettet doubles. Denne funksjonen benyttes forsiktig! Hørtes interssant ut. Den der autofunkjsonen som slettet doubles, kan man sette i gang den, men få popups om man vil slette den og den sangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå