Oveee92 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Eeey folkens jeg skal bli med på en event på folkehøgskolen min der vi skal ha et falskt bryllup, og alle har fått hver sin rolle. Jeg endte opp med afrikansk muslim, og må være i den rollen hele kvelden,, Noen som kan gi meg noen tips til hvordan jeg kan oppføre meg, noe jeg kan synge eller hva jeg burde si i en eventuell tale? Noe jeg kan gjøre for å få andre, med andre roller, til å fortsette for meg, så kan vi få noen improv-acts og så trenger jeg ideer til hvordan jeg skal kle meg,, dette er en fin happening, et bryllup, så trenger noe passende:) Tviler på at dette er nødvendig å si her, men når jeg postet dette på Yahoo! answers gikk brukerne helt agurk og beskyldte meg for rase/religions-diskriminering og stereotyping, så jeg håper at dere skjønner at dette bare er på gøy! Lenke til kommentar
RWS Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Som afrikansk muslim kan du jo tulle deg inn i et laken og ha en liten fillerye under armen. Deretter løper du bryskt rundt blandt de andre på kostyme ballet og krever høyrøstet å få vite i hvilken rettning mekka er, for du skal leke sykkelstativ og tilbe guden din før et visst klokke slett hele festen... Til mer plagsom du er (pluss at du må stjele, kapre båter og rappe uhjelps penger) til bedre vil de andre huske deg som den godtroende afrikanske muslim som er her for å forsyne seg av skatte pengene til dumme nordmenn... Når noen spør sier du bare, "Jai vara i norge i tre år; i år, i fjor og til neste år..." Prøv å se om det virker..... 1 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Slik ser en somalisk al-shabaab ut Kanskje du kan kle deg litt slik, men dropp våpenet ellers risikerere du at det kommer noen utkledd i blå uniform og hjelm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå