Cobe Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hei. Jeg har leita lenge og vell etter en demoversjon av Studio 8. På Pinnaclesys.com virker det som man må bli tilsendt det. Jeg har funnet en side, men det er kun for amerikanere og kanadiere. Noen som vet en plass å få tak i en slik gratis demo-versjon? Jeg kommer nok til å kjøpe videokamera til neste måned, men jeg vil gjerne teste denne programvaren før jeg kjøper det. -Christoffer- Lenke til kommentar
adonis Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Pinnacle har gjort noe tricky med sidene sine, så du var nok ikke på de amerikanske sidene. Følg lenken: www.pinnaclesys.com for å bestille CD. /Øystein :o Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Et blad som heter "Digital Video made easy", har med en dvd-rom med demoversjoner av Pinnacle Studio 8, Adobe Premiere 6, Ulead Videostudio 7, Pinnacle Edition, Ulead Mediastudio Pro 7, Magix Video Deluxe 2, samt mye annet. Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Har brukt Pinnacle studio 8 mye, det er jo et veldig enkelt program å bruke. Men har hatt en god del feil med dette prog. Har også brukt Premier 6.0 en del til mer avanserte funksjoner. Hvordan er Pinnacle Edition i forhold til disse? Er det ikke en mer avansert versjon enn studio 8? Brukervennlighet? Lenke til kommentar
adonis Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hvordan er Pinnacle Edition i forhold til disse? Er det ikke en mer avansert versjon enn studio 8? Brukervennlighet? Pinnacle Edition 5 vil jeg plassere mellom Avid Xpress DV og Adobe Premiere når det gjelder funksjoner, og mellom Adobe Premiere og Pinnacle Studio når det gjelder brukervennlighet. Alle program på læres, så også Edition, men med Edition har en veldig gode muligheter til å definere grensesnitt, knapper og tastatur-shortcuts. Ellers kan en også gjøre veldig mye i et integrert grensesnitt; spille inn, klippe/lime, lage og brenne ut DVD'er etc. Pinnacle Edition er, etter min mening, ikke et avansert Pinnacle Studio, snarere et brukervennlig Adobe Premiere. :wink: /Øystein :o Lenke til kommentar
Cobe Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Fikk faktisk to demoer i posten på samme dag Tok dem et par dager å sende pakkene, om andre lurer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå