Gå til innhold

Drammenser-klær.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ei bukse fra Diesel han fyren til venstre bruker?...

 

Når jeg prøver å se for meg drammensere sin klesstil, ser jeg for meg Ole og Nicklas fra Paradise Hotel. Er det noe sånt de fleste går i?

1: Alle byer har typer som de to. Og selvfølgelig er de jo Harry - det er jo tross alt snakk om Paradise Hotel. Du kan ikke forvente noe annet. Som ekte drammenser kan jeg garantere deg at de to ikke er representative for drammensere generelt.

 

2: Hvorfor spørsmålet i utgangspunktet?

 

3: Svaret er enkelt. Drammensere kler seg som alle andre i Norge.

 

4: Du kunne like så godt spurt om alle i Trøndelag går med skinnvest.

Jeg skjønner virkelig ikke hvor Drammen har fått sitt rykte fra. Haters.

Endret av lokeland
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er det ei bukse fra Diesel han fyren til venstre bruker?...

 

Når jeg prøver å se for meg drammensere sin klesstil, ser jeg for meg Ole og Nicklas fra Paradise Hotel. Er det noe sånt de fleste går i?

1: Alle byer har typer som de to. Og selvfølgelig er de jo Harry - det er jo tross alt snakk om Paradise Hotel. Du kan ikke forvente noe annet. Som ekte drammenser kan jeg garantere deg at de to ikke er representative for drammensere generelt.

 

2: Hvorfor spørsmålet i utgangspunktet?

 

3: Svaret er enkelt. Drammensere kler seg som alle andre i Norge.

 

4: Du kunne like så godt spurt om alle i Trøndelag går med skinnvest.

Jeg skjønner virkelig ikke hvor Drammen har fått sitt rykte fra. Haters.

 

 

wambulance_logo.jpg

 

 

 

 

Drammen er Norges mest harry by. Sånn er det jo bare.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Faktisk har jeg ikke sovet i det hele tatt. Zzzz.

Sohardcore.jpg?1315989177

Hvorfor ikke bare ta det med et smil? Drammen er jo kjent for å ha mye harry folk.

Ja, skikkelig hardcore med søvnvansker :cool:

 

Jeg går på defensiven fordi jeg har fått utrolig mye pes på bakgrunn av at jeg kommer fra Drammen. Og da mener jeg virkelig mye dritt. Og jeg elsker hjembyen min og er stolt av å komme fra Drammen, så når et rykte som ikke er fortjent blir tatt opp blir jeg naturligvis engasjert.

Kan si så mye som at Drammen har like mange harry folk som andre byer i Norge. Men så klart er det mange harry folk i Drammen, det er det ingen tvil om, dessverre. Men hadde heller tatt for meg innvandrerne...

 

 

"Tom Mathisen og Herodes Falsk representanter for kultur og åndseliten til Drammen. For å ære og hedre byen deres har de laget faktasangen med samme navn: Drammen. Sammen med Jahn Teigen har de etablert Drammen som den kulturelle hovedstaden for området mellom Sande i Vestfold, Lier, Hurum og Vikersund"

 

:!:

Okey, der lo til og med jeg. ^^

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...