suuhoo Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hei Er 2 mbps kjapp nok linje til å spille online med xboxen min? Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hvis det er 2m/bit både ned og opp er det vel "greit", og da hvis du sitter kun med spillingen, og ingen andre personer eller programmer bruker av båndbredden din. Jeg merket dog en helt annen verden da jeg gikk fra 2/0,2 til 16/1,6. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 I bøtter og spann. Det er veldig små mengder data som overføres ved onlinspilling. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg sitter selv med en 2 mbit linje, og har ikke hatt noe problem med å spille online, på PC riktignok. Men om der er flere personer i huset som bruker linja blir det fort laggete. Selv når noen ser på youtube-filmer her i huset blir det merkbart lagg. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Kan jo fortelle at jeg har spillt bf3 på 1megabit stjelenor langt inne i skauen. Gikk helt fint det.... Helt til mora mi gikk inn på facebook Selv klarer jeg meg ikkje uten 100/100 linja mi Lenke til kommentar
2DG Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Må si at overgangen fra Canal digitals 5mbps til NTEs 50/50-linje var en stor forandring. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg spilte LotRO i to år med internett fra ICE. Trenger vel ikke si mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå