ParaNode Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hei! Har i forbindelse med faktum at jeg nå beynner på VK2 tenkt til å begynne på ett nytt dataprosjekt... Kofferttoppen! Har lagt store planer om å snekre sammen en slags "bærbar" laget av gamle, resirkulerte pc-deler samt en tøff aluminumskoffert fra Claes Ohlson... men jeg har et lite problem.. jeg trenger to 14-15" LCD-skjermer, og de må være billige! gidder ikke legge mye penger i denne saken, og trenger billige LCD-skjermer.. Noen som kan hjelpe?? gjerne fra en nettbutikk bedrift ikke så langt unna meg... (bor i Moss... :oops: ) ParaNode Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 er vel bare å(Gidde) å finne den billigste på komplett.no eller mpx.no Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 joda.. men poenget her er billig.. gidder ikke kaste bort 5000,- på to lcd-skjermer.... håpet er å kunne skaffe noen BILLIGE skjermer! ParaNode Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Brukt? Prøve å *Smooche* til deg en brukt en hos en bedrift? Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 joda.. håpet var å få sakffet noe brukt.. men er litt trøtt.. og kjeder meg litt for mye.. så jeg tenkte like godt jeg kunne sjekke om noen visste om noe konkret... ellers takk for alle svar ParaNode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå