smort1 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Sunrise! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Flot himmel og skyformation. Imponerende farvelægning. Synes at der burde være mere af landskabet vist forneden for at sætte himlen i perspektiv. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Flot himmel og skyformation. Imponerende farvelægning. Synes at der burde være mere af landskabet vist forneden for at sætte himlen i perspektiv. Takker Websters! Forstår hva du mener her ja. Kuttet nede da der var bare mørkt, mørkt og mørkt... Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 vakkert syn himmelbrann og lys Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Eventyrskyer! Her ville jeg gjort et forsøk med HDR. Da ville du sansynlig fått en lysere forgrunn. Du må selvfølgelig ha muligheten til HDR. ( photomatix - photoshop osv.) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 vakkert syn himmelbrann og lys Takker Tove Iren! Eventyrskyer! Her ville jeg gjort et forsøk med HDR. Da ville du sansynlig fått en lysere forgrunn. Du må selvfølgelig ha muligheten til HDR. ( photomatix - photoshop osv.) TAkker Morten! HDR har jeg bare sett og hørt om gitt.... Skal til å ta i bruk Elements 10, men vet ikke om den har "HDR-mulighet", får se når jeg får satt meg inn i programmet... Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Spektakulært.... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Spektakulært.... Takker Trond! Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Bærre lekkert...........som det heter... Savner også litt i bunnen her, men en kan ikke få alt.... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Bærre lekkert...........som det heter... Savner også litt i bunnen her, men en kan ikke få alt.... Takker Kjetil! Skjønner den ja... Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kan godt forstå at du blir i godt humør av dette, for dette er et nydelig syn. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Meget vakker soloppgang. Du kan få frem mye på forgrunnen ved å bruke shadow/highlights i photoshop. Tror den er i Elements 10 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Kan godt forstå at du blir i godt humør av dette, for dette er et nydelig syn. Takker fotopoulsen! Meget vakker soloppgang. Du kan få frem mye på forgrunnen ved å bruke shadow/highlights i photoshop. Tror den er i Elements 10 Takker Thore! Takk for tipset mht. Elements, skal sjekke ut den funksjonen ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg