Gå til innhold

"Sammen" på VGtv - For blodig?

Anbefalte innlegg

Har i det siste fulgt med på VGtv serien "Sammen". I begynnelsen syntes jeg den virket lovende men etterhvert syns jeg den ble for blodig og flaut. Det ble rett og slett "Pute TV" som jeg kaller det. Må ha en pute som jeg tar foran fjeset når det blir for flaut :roll:

Finnes kanskje en tråd for denne serien allerede, men vil høre litt om hva andre syns om serien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har i det siste fulgt med på VGtv serien "Sammen". I begynnelsen syntes jeg den virket lovende men etterhvert syns jeg den ble for blodig og flaut. Det ble rett og slett "Pute TV" som jeg kaller det. Må ha en pute som jeg tar foran fjeset når det blir for flaut :roll:

Finnes kanskje en tråd for denne serien allerede, men vil høre litt om hva andre syns om serien.

Ser du på det sammen med andre da siden det blir for flaut?

Lenke til kommentar

Ser du på det sammen med andre da siden det blir for flaut?

Irrelevant

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...