augi2323 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Har i det siste fulgt med på VGtv serien "Sammen". I begynnelsen syntes jeg den virket lovende men etterhvert syns jeg den ble for blodig og flaut. Det ble rett og slett "Pute TV" som jeg kaller det. Må ha en pute som jeg tar foran fjeset når det blir for flaut Finnes kanskje en tråd for denne serien allerede, men vil høre litt om hva andre syns om serien. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har ikke sjekket det ut ennå. Hva handler det egentlig om? Lenke til kommentar
bolleboi Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 helt grei underholdning, trenger ikke en pute Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har i det siste fulgt med på VGtv serien "Sammen". I begynnelsen syntes jeg den virket lovende men etterhvert syns jeg den ble for blodig og flaut. Det ble rett og slett "Pute TV" som jeg kaller det. Må ha en pute som jeg tar foran fjeset når det blir for flaut Finnes kanskje en tråd for denne serien allerede, men vil høre litt om hva andre syns om serien. Ser du på det sammen med andre da siden det blir for flaut? Lenke til kommentar
augi2323 Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Har i det siste fulgt med på VGtv serien "Sammen". I begynnelsen syntes jeg den virket lovende men etterhvert syns jeg den ble for blodig og flaut. Det ble rett og slett "Pute TV" som jeg kaller det. Må ha en pute som jeg tar foran fjeset når det blir for flaut Finnes kanskje en tråd for denne serien allerede, men vil høre litt om hva andre syns om serien. Ser du på det sammen med andre da siden det blir for flaut? Irrelevant Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det ble rett og slett "Pute TV" som jeg kaller det. Må ha en pute som jeg tar foran fjeset når det blir for flaut Tar du rent bokstavelig en pute foran fjeset under de flaue scenene, eller var det bare en overdrivelse for å understreke poenget ditt? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Og hva slags pute er det snakk om? Dun eller syntetisk? Størrelse? Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Og du må for all del ikke glemme å ta med stoff, farge og mønster på putetrekket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå