Snabelkese Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Først en melding til hw.no: det er fullt lovlig å brenne sikkerhetskopiering av spill, tror jeg..... jeg brenner stort sett sikkerhetskopieringer av alle spill jeg har og kjører dem i stedet for original cd. har en liten tendens til å slite kraftig på platene, uforsiktig kan du kalle det....... :wink: Her om dagen kjøpte jeg fifa 2002 (kongespill) problemet er at den har safedisk 2 kopibeskyttelse, noe som er nytt for meg. jeg prøvde med clony xl og clone cd, og lagde et image. så kjørte jeg den i daemen tools. det gikk som bare det. (avinnstallerte den originale først) så brente jeg den på cd med clone cd. i bare 6x med en 12x plate. da jeg innstallerte denne gikk det bra, men å kjøre spillet gikk ikke. noen som har noe som kan rette feilen? har lest inn flere ganger t.o.m. på 1x. det hadde vært fint siden det sikkert kommer flere safedisk 2 spill nå som EA bruker det. Jeg har plextor 24x10x40x Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 spørst hvordan man tolker loven; http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...st=9&replies=11 Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 er det noen her eller? trenger seriøst hjelp Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Tar sjansen på å bli banna...oppfordrer ikke til warez eller piratkopiering, eller bidrar til distribusjon IMHO.. SafeDisc 2 har vært ute lenge nuh, stort sett alle spill de sista åra har kommet med SD/SD2. Det skiller seg heller ikke spesielt ut fra originale SD heller. (for mer info - http://www.cdmediaworld.com) Er langt fra alle brennere/CD-ROM'er som klarer å lage images som funker når du brenner dem ut igjen. Du burde i alle tilfeller klare å lage 1:1 som funker om du bruker en cracka .exe/no-cd (www.gamecopyworld.com). I allfall, her er rippe-instructions I CloneCD Huk av for "Fast Error Skip" og sett "Fast Error Skip settings" til "Software og til en plass mellom 5 til 10 "Read retries". Rippe speeden setter du lavt (kan funke greit på høyere speed, men for sikkerhets skyld)! 2-4x max. Lykke til! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 vi vil prøve å unngå at hardware.no forumet er en plass du kan spørre om råd til "sikkerhetskopiering" jeg tror fleste parten synes det er veldig bra hvis man ikke har en drivende diskusjon om dette hele tiden, men prøver heller å unngå temaet.. jeg tror det er noen som er litt lei av det.. takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå