Niklasp Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Verdens første Ice Cream Sandwich-mobil er på vei. Her er desember-mobilene Lenke til kommentar
The Stig 95 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Vil nevne at det er et bilde av Nexus S, ikke Galaxy Nexus på både det store og lille bildet. 1 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 "Samsung fortsetter å slippe nye størrelser av sitt populære nettbrett, og denne gangen kommer Galaxy Tab i sin minste størrelse til nå, med en 7,7 tommer skjerm." Hva med den første Galaxy Tab'en og 7.0 plus? Lenke til kommentar
Rayban Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Feil bilde på Galaxy Nexus, bildet er av Nexus S. Også feil opplysnigner om skjermstørrelse - det er 4,65 tommer skjerm, ikke 4,3. Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Må innrømme at jeg sitter å sikler etter Galaxy Nexus... Voff! 1 Lenke til kommentar
Beyercüst Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Vil nevne at det er et bilde av Nexus S, ikke Galaxy Nexus på både det store og lille bildet. Håper virkelig artikkelforfatter er klar over hvordan Galaxy Nexus ser ut :/ 2 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det å være journalist for en mobilside og ikke vite hvordan selveste _Galaxy Nexus_ ser ut er litt (veldig) fail 2 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Feil bilde av Galaxy Nexus, og feil skjermstørrelse. Artig at artikkelforfatter skriver at de har gått helt bort fra taster, men samtidig bruker et bilde MED taster. Vært hos optiker i det siste? Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Må si at Nokia har blitt er kongen på design. For min del så ser Iphone helt heslig ut. 1 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hehe, synes Nokia har noen av de styggeste mobilene på markedet untatt N9 og L800, de er fine. Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Har fikset bildet av Galaxy Nexus og skjermstørrelsen i teksten. Vi håper å få rom til tommestokker til hele redaksjonen på neste års budsjett 2 Lenke til kommentar
rtonnin Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ifølge mange 'betrodde' nettsteder har ikke Samsung Galaxy Note Super Amoled Plus skjerm, men Super Amoled. En ikke uvesentlig forskjell som jeg synes det er skuffende at [email protected] ikke har fått med seg. Super Amoled er bl.a et "PenTile display" med færre sub-pixler enn Super Amoled Plus. Se også: http://www.engadget.com/2011/10/28/samsung-galaxy-note-review/ http://www.mobili.no/nyheter/alt-om-samsung-galaxy-note/ http://www.samsung.com/global/microsite/galaxynote/note/spec.html?type=find Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) rtonnin: Det er selvsagt riktig. Har rettet det i teksten. (edit) Swome: Du har også helt rett. Har fikset Endret 29. november 2011 av fjarle Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hehe, synes Nokia har noen av de styggeste mobilene på markedet untatt N9 og L800, de er fine. ok finn en nokia som er styggere enn dennne Brr den er stygg. 1 Lenke til kommentar
desverre Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hehe, synes Nokia har noen av de styggeste mobilene på markedet untatt N9 og L800, de er fine. ok finn en nokia som er styggere enn dennne Brr den er stygg. Men fy f%¤ for en bra telefon, den kunne alt som ingen andre kunne lenge før de andre kunne det samme.... Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Men fy f%¤ for en bra telefon, den kunne alt som ingen andre kunne lenge før de andre kunne det samme.... Hva synes du den mobilen var bra. min gamle Nokia 5140i kan mer enn den møkka telefonen. 1 Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 ok finn en nokia som er styggere enn dennne *SNIPP* Brr den er stygg. disse to Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 For min del er p1i på bilde mitt stygges. Men smak og behag. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Jeg lurer på å kjøpe meg et Android leketøy bare for å få et bedre inntrykk enn Android telefoner til nå har klart å gi meg. Da virker Note og Nexus som to mulige alternativer. Men så slår dette meg rett i ansiktet. Selve mobilen er ikke å kimse av heller. Skjermen er på 4,65 tommer, og har en oppløsning på hele 1280 x 720 piksler. Den har en tokjernet prosessor på 1,2 GHz, 1 GB arbeidsminne og 16 GB lagringsplass.Google har imidlertid gått helt vekk fra eksterne minnekort, så du må nøye deg med plassen du får utdelt. Hva i alle dager? Er det meningen at man skal klare seg med vesle 16GB lagringsplass på en hypermoderne telefon? Var ikke dette et av de kraftige salgsargumentene til Android telefoner? Jeg håper virkelig Nexus kommer i forskjellige størrelser da jeg selv med ekstremt liten mediabruk lett overstiger 16GB. Hva er årsaken til denne nye politikken til google? Det virker for meg helt merkelig at de skal nærme seg Apple sin politikk her. Endret 30. november 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Må si at Nokia har blitt er kongen på design.For min del så ser Iphone helt heslig ut. Eg kveit verkeleg ikkje kva eg skal tru. Er du komen hit berre for å trollja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg