Gå til innhold

Hva er ditt favorittspill i serien?  

3 stemmer

1. 1. Hva er ditt favorittspill i serien?

• Originale King's Bounty
      0
    • The Legend
      1
    • Armored Princess
      1
    • Crossworlds
      1

Anbefalte innlegg

4b0b_kings_bounty_logo.jpg

Serien er ikke akkurat like populær som Call of Duty og The Eldar Scrolls, og oss som faktisk elsker serien tilhører nok en noe eksklusiv gruppe, men hva er det til hinder for? Serien er fremdeles en av mine favorittserier gjennom tidene, noe den raskt ble etter at jeg forelsket meg i både "The Legend" og "Armored Princess", og godt over 100 timer i serien senere, er jeg fremdeles lysten på nye eventyr.

Dermed ble jeg i ekstase da et nytt kapittel ble annonsert høsten 2011, og at det skulle kommer allerede våren 2012. Spillet fikk tittelen "Warriors of the North", og er som "the Legend" og "Armored Princess" en frittstående tilleggspakke til spillet som i utgangspunktet kom på tidlig 90-tallet.

Uansett, denne tråden er dedikert til HELE serien, det vil si alt fra originalspillet for ca 20 år siden (ja, tiden går fort) til de nye tilskuddene som har kommet de senere årene. La diskusjonen starte

1955_kings_bounty_019.jpg

Fra "the Legend"

Warriors-of-the-North_KB_NW02-700x525.jpg

Fra "Warriors of the North

Og litt god stemningmusikk for oss fans:

Endret av Blitsen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Liten bump, men kjøpte Warriors of the North i går, og koste meg.

En par småbugs var det jo :(

Mest irriterende var at det omtrent ikke var lyd, utenom musikk! Skal det lissom være voice over? Hørte ingenting.

Når jeg skrudde ned musikklyden til 2% så hørte jeg faktisk combat lyder! Skal det være sånn?

Kan man låse kamera? Blir jo svimmel slik den snur på kamera hele tiden, og blir rettningsvill også.

Lenke til kommentar

Spilte de mye rett etter release, men så tok skolestress og Far Cry 3 gradvis over. Men det er noe av det jeg liker best med serien; man kan hoppe frem og tilbake til det etter ønske.

Selv er jeg nokså fornøyd med spillet så langt (spilt rundt 30 timer). Litt lite variasjon i miljøer og fiender, men ellers er det akkurat like bra som Armored Princess, som var legendarisk. Kommer til å spille det mer når juleferien begynner. Liker også vikingrasen godt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...