Gå til innhold

DOOM3 multiplayer test @ QuakeCon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg instaleret den i går. og vil bare si..Fy ******! :o for et sinsykt spill. Grafikken er bare konge rett og slett, og lyden er enda bedre. Jeg spilte først på morran og likevell holdt jeg på å drite i buksa! måtte slå av lyden.

Det er bare sinnsykt den måten de har klart å lage skygger and lys effekter. Bare synd at den er så treig, men kunne ikke ha forventet noe annet p.g.a grafikken.

uansett er jeg ikke så hypp på half life lenger etter å spilt doom 3ern.

kanskje cs2 vil rule, men d blir bare å vente å se. :grumpy:

Lenke til kommentar
Jeg instaleret den i går. og vil bare si..Fy kjøss!  :o  for et sinsykt spill. Grafikken er bare konge rett og slett, og lyden er enda bedre. Jeg spilte først på morran og likevell holdt jeg på å drite i buksa! måtte slå av lyden.

Det er bare sinnsykt den måten de har klart å lage skygger and lys effekter. Bare synd at den er så treig, men kunne ikke ha forventet noe annet p.g.a grafikken.

kanskje cs2 vil rule, men d blir bare å vente å se.  :grumpy:

HVOR LASTA DU NED DOOM 3 MP DEMOEN A!!! FANT DEN IKK!??

Lenke til kommentar
Jeg instaleret den i går. og vil bare si..Fy kjøss!  :o  for et sinsykt spill. Grafikken er bare konge rett og slett, og lyden er enda bedre. Jeg spilte først på morran og likevell holdt jeg på å drite i buksa! måtte slå av lyden.

kanskje cs2 vil rule, men d blir bare å vente å se.  :grumpy:

Værsåsnill å si hvor du fant D3 MP???

Lenke til kommentar

Jeg minner igjen om at det er ikke offentliggjort eller lansert noen Doom 3-demo. "Demoen" som er ute er enten en lekket "alpha" fra E3 2002, eller en versjon fra QuakeCon. Ingen av dem er ment å være tilgjenglig for allmennheten foreløpig. Link til nedlasting fører til umiddelbar utestengelse.

Lenke til kommentar
Jeg minner igjen om at det er ikke offentliggjort eller lansert noen Doom 3-demo. "Demoen" som er ute er enten en lekket "alpha" fra E3 2002, eller en versjon fra QuakeCon. Ingen av dem er ment å være tilgjenglig for allmennheten foreløpig. Link til nedlasting fører til umiddelbar utestengelse.

Hvorfor??Er det fordi at det er "ulovlig" på en måte eller?

Lenke til kommentar

Se quote. Spillet er ikke ferdig utviklet, og er heller ikke ment for andre enn id Software. Innser dere fjortisser ikke det? Støtt id Software ved å vente til den ferdige, fullt funksjonelle versjonen kommer ut i butikkene for salg...

Lenke til kommentar

Se quote. Spillet er ikke ferdig utviklet, og er heller ikke ment for andre enn id Software. Innser dere fjortisser ikke det? Støtt id Software ved å vente til den ferdige, fullt funksjonelle versjonen kommer ut i butikkene for salg...

Bla bla bla bla... herregud... er alphaen kommet ut så må det ****** meg være lov og prøve den :p:woot::roll: men for de som ikke har prøvd den... IKKE gjør det heller. selv om man har knall bra pc hakker d uansett... ekkelt å se på rett og slett

Lenke til kommentar
Du som hadde prøvd Demoen; hvordan PC har du?

jeg har p4 2,8 overklokket til 3 ghz. 512 ram, og en overklokket radeon 9800 256mb pro. den gikk i igjenomsnitt 15 fp. den har heller ikke no grafikk alternativer, bare oppløsning men dne må man redigere igjennom masse greier så jeg bare spilte den på default oppløsning.

har spilt den en god del nå, og tviler på at en vil bli SÅÅ! bra. den har ikke mye annet enn grafikk og jeg tror det hele vil bli en lang tur igjennom mørke ganger uten så mye nytt å komme med. :shrug:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei, ville bare si at jeg har testa 3 versjoner av Doom 3... Med et utstyr på:

- Hovedkort - ABIT IC7-Max 3

- Skjermkort - Nvia GeForce FX 5900Ultra

- Lydkort - Creative SB Audigy 6.1 Og et DALI 6.1 Surround Annlegg til 50.000,- m/forsterker... en Kordon/Herman... og 4x Woofer-kasser

RAM - TwinMOS 1GB dual 512MB på 2.0ns DDR466/PC3700

- Tast / Mus - Cordless Logitech MX700

- 52" Lerret....

Sinnsykt lunt... Jeg fikk bare helt dilla på det... Selv om det bare var testverjoner.....

Dette er et helt vanvitti spill me noen av de beste lydeffekter og grafikkenheter... Jeg holdt på å dæve av skrekk noen ganger :lol:

ALT var på det beste av grafikk og lyd...

DETTE VET JEG... JOBBER PÅ Hattelco og driver å tester HW every day...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...