Gå til innhold

[Løst] Hjelp med innmat i pc


Anbefalte innlegg

Hallo! Jeg har lenge interesert meg i elektronikk og pc, men ikke nok til å prøve å finne mer ut om det. Akkurat nå kjenner jeg, siden jeg vil bygge en pc ganske snart, at det er kanskje på tide å finne ut litt mer om det som er inne i pcen,(er innmat riktig ord) ikke egentlig bare for å kunne bygge den, men også for å kunne vite mer om det i tilfelle jeg skal hjelpe noen med noe, eller om jeg vil eie noen i en diskusjon xD

Jeg lurer på om det er noen nettsteder som forteller deg ganske basic om innmaten, dette med grafikkort og alt.. Er det er tråd der det står info eller noe? Takk.

 

-DahPain

Endret av DahPain
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurk, mye.

Ja, hva mener du? Har jeg skrevet for utdypende setninger? ganske typisk meg though xD

Les forskjellige tråder her på forumet, ikke post før du føler du har noenlunde kontroll over hva som er bra og hva som ikke er det.

 

Anandtech er en god side for anmeldelser og forklaringer, men du må ha et visst kunnskapsnivå fra før av :)

Lenke til kommentar

Lurk, mye.

Ja, hva mener du? Har jeg skrevet for utdypende setninger? ganske typisk meg though xD

Les forskjellige tråder her på forumet, ikke post før du føler du har noenlunde kontroll over hva som er bra og hva som ikke er det.

 

Anandtech er en god side for anmeldelser og forklaringer, men du må ha et visst kunnskapsnivå fra før av :)

 

Ok takk for hjelp. Neste gang skal jeg lete før jeg lager en ny tråd ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...