brukar2341 Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Hallo! Jeg har lenge interesert meg i elektronikk og pc, men ikke nok til å prøve å finne mer ut om det. Akkurat nå kjenner jeg, siden jeg vil bygge en pc ganske snart, at det er kanskje på tide å finne ut litt mer om det som er inne i pcen,(er innmat riktig ord) ikke egentlig bare for å kunne bygge den, men også for å kunne vite mer om det i tilfelle jeg skal hjelpe noen med noe, eller om jeg vil eie noen i en diskusjon xD Jeg lurer på om det er noen nettsteder som forteller deg ganske basic om innmaten, dette med grafikkort og alt.. Er det er tråd der det står info eller noe? Takk. -DahPain Endret 29. november 2011 av DahPain Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 (endret) F.eks Bygge PC: Slik gikk vi fram Nå er nok den litt gammel, men er mye av grunnkunskapene. Husk å være forsiktig med statisk eleksitet. Angående sokkel som er nå er 1155 for budsjett markedet, core i5 2400k er den som gjelder nå. Endret 29. november 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Lurk, mye. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Lurk, mye. Hva mener du her? 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 29. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Lurk, mye. Ja, hva mener du? Har jeg skrevet for utdypende setninger? ganske typisk meg though xD Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Lurk, mye. Ja, hva mener du? Har jeg skrevet for utdypende setninger? ganske typisk meg though xD Les forskjellige tråder her på forumet, ikke post før du føler du har noenlunde kontroll over hva som er bra og hva som ikke er det. Anandtech er en god side for anmeldelser og forklaringer, men du må ha et visst kunnskapsnivå fra før av Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 29. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Lurk, mye. Ja, hva mener du? Har jeg skrevet for utdypende setninger? ganske typisk meg though xD Les forskjellige tråder her på forumet, ikke post før du føler du har noenlunde kontroll over hva som er bra og hva som ikke er det. Anandtech er en god side for anmeldelser og forklaringer, men du må ha et visst kunnskapsnivå fra før av Ok takk for hjelp. Neste gang skal jeg lete før jeg lager en ny tråd Lenke til kommentar
007CD Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Tråden er feilpostet... Men, uansett, det er best å begynne på YouTube antar jeg, en god del basic gutter der i allefall for monteringsbiten. 2 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 30. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå