Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Hei.Jeg spurte fastlegen min om jeg kunne få time til å ta testoteron sprøyte for å slutte å vokse.Han var ganske negativ til dette, og sa at om du ikke er helt ferdig med puberteten så kan du få psykiske problemer og bli aggressiv. (jeg er 18 år)Jeg har lyst å ta den sprøyten for å slutte å vokse (er nå ca. 194) og er redd for å nå 2 metern. Har det seg sånn at man kan bli aggressiv av denne sprøyten?Jeg skal ta en slags prøve for å sjekke hvor høy jeg blir. noen som har gjort dette?Daniel Endret 3. mars 2019 av Gavekort Gjenopprettet innlegg Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg tipper du alt er ferdigvokst. Mål deg sjøl hver 14 dag så har du kontroll på det, det er vel bare snakk om millimetre, aner det meg. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Injeksjon av testosteron bør man være svært forsiktig med. Du går inn i et meget intrikat selvregulerende hormonsystem og skaper massiv ubalanse, og de effektene det kan ha over tid er skumle. Derfor har legen en god grunn for å si det vedkommende gjør. Da bør du heller få undersøkt nøttene dine og se om de fungerer slik de skal, evt om hormonsystemet ditt fungerer slik det skal. En endokrinolog vil kunne sjekke deg ordentlig. Hvordan er høyden på sleken din ? Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg tok røntgen av foten min i går, da viste legen meg vekstsonene mine på røntegnbildene. Da kunne han lese av sånn ca hvor mye mer jeg kommer til å vokse. Nærmer meg en 1.90 og fant ut at jeg ikke blir noe særlig høyere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Injeksjon av testosteron bør man være svært forsiktig med. Du går inn i et meget intrikat selvregulerende hormonsystem og skaper massiv ubalanse, og de effektene det kan ha over tid er skumle. Derfor har legen en god grunn for å si det vedkommende gjør. Da bør du heller få undersøkt nøttene dine og se om de fungerer slik de skal, evt om hormonsystemet ditt fungerer slik det skal. En endokrinolog vil kunne sjekke deg ordentlig. Hvordan er høyden på sleken din ? Høres skummelt ut! Jeg har bestilt time til å sjekke hvor høy jeg kan bli. Moren min er 1.81 Faren min er 1.83 Halvbroren min er 1.93 Og jeg er 1.93 Er bare litt bekymra for at jeg skal bli over 2 meter, så derfor jeg spør. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg har liten tro på at du når to meter hvis du er 193 og 18 år gammel. Jeg har ikke vokst mer enn 3-4 cm de siste tre årene, og jeg er 21. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg har liten tro på at du når to meter hvis du er 193 og 18 år gammel. Jeg har ikke vokst mer enn 3-4 cm de siste tre årene, og jeg er 21. Sant det, men 197 er også sykt høyt synes jeg! Spent på hva legen vil si om hvor høy jeg blir. Lenke til kommentar
tole Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Du kan jo trøste deg med at jo høyere du blir jo mindre sannsynlig er det at det vil lukte fotsopp av håret ditt Kanskje legen kan vurdere ulike doser på testosteronplaster ? Disse fungerer ala nikotinplaster og gir en jevn tilstrømming av testosteron via huden. Dette vil nok være en del snillere og mer forutsigbart enn en injeksjon. Du kan jo lufte det for legen eller pårøve å sjekke det opp selv. Forsåvidt litt alarmerende at menneskeskapt kjemisk påvirkning viser seg i abnormaliteter i testiklene. Husker jeg så en dokumentar om dette på NRK. Menn blir jo også mer og mer feminisert (androgyne). Ikke det at det er galt at vi blir mindre voldelige, men det er jo greit at kroppen bygges riktig etter plantegningen. Du kan forsåvidt hjelpe på ved å kutte ut sukker å ta litt C-vitaminer Hvis du søker på youtube så finner du også tips til å forhøye testosteronet naturlig. Hvor effektive de er skal jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hvis du er 193 og starter og trener styrke kommer du til og se ut som en gud da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå