b-real Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Tips: Om du klarer det; sett brukerene i alfabetisk rekkefølge elns, slik at det blir enklere å finne noen, om man leter... Spørsmål: Hva spesielt var det Spoonhau og M-lady gjorde for å få plassen blant 1337-postere? De bestemmelsene er det allyse som har gjort og som jeg har flyttet på i forrige oppdatering. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 hmm... du har glemt å flytte meg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Spørsmål: Hva spesielt var det Spoonhau og M-lady gjorde for å få plassen blant 1337-postere? nå er ikke bildene der lengre, men du kan vel regne med at det var det faktum at de ikke hadde utovertiss. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Da skal oppdatering av forumgalleriet være gjort i løpet av dagen. Update list [*]Flyttet: Strongbad [*]Annet: Plassert brukerene alfabetisk under den kategorien dem ligger i Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Soldier_448 og Wabby vises ikke på galleriet. Bare kryss? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 JEg har som du ser rundet 1000... flytte på! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg har et mildt sagt heselig bilde i som avartar og i gallereiet. Er iallefall over 1år gammelt det bildet så jeg får vell legge inn en oppdatering. http://home.no.net/svaking/Wank/Bilde%201.jpg Er ikke bare annsiktet akkurat. Skal man bare ha ansiktet eller breal? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg har visst ikke blitt lagt inn AtW Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Du har ikke lagt til meg.. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Off... Stakkars lille Ecthelion; Du har ikke lagt til meg! Jeg har rundet 1000 poster! Hvorfor kan ikke jeg være der når han er der? PS.: Jeg føler ikke noe stort behov for å være i det galleriet ennå, skal rope ut (jeg også) når den tid kommer.. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 er ikkje forumgalleriet i sving lenger? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hmm det ser ikke sånn ut ja. We wants the forumgalleriet back again. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 http://home.no.net/svaking/Wank/Bilde%201.jpg Er ikke bare annsiktet akkurat. Skal man bare ha ansiktet eller breal? OMG ! Er det bare meg eller ligner du på han skuespillerfyren? Richard Gay eller no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå