V. Haugen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ny app byr på sanntidsbestilling, bedriftskonto og vurdering av taxi-selskapene. Bestill taxi direkte i appen Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Kanskje verdt å nevne at tjenesten koster 10kr per bestilling av taxi? Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Er ikke dette ren reklame? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Dette er jo bare teit reklame. Om appen er gratis spiller ingen rolle når det koster penger å bruke den. Ikke funker det andre steder enn i voldtektsstaden heller. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Hvordan beregnes det hvor lenge man må vente? Data fra brukere? Endret 29. november 2011 av LaStrada Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Kanskje verdt å nevne at tjenesten koster 10kr per bestilling av taxi? Det var nevnt i teksten, men jeg har nå lagt det til nederst på siden sammen med linkene også. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Hvordan beregnes det hvor lenge man må vente? Data fra brukere? Godt spørsmål, og det tok jeg videre til TaxiStation: "Kjøretid beregnes ut fra kjøretid fra posisjonen til 1. ledige taxi for hvert taxiselskap. (Google Planner) Ny beregnet ventetid gjøres hvert 1-2 minutt i det taxien sender ny posisjon," sier Trond Paulsen. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Måtte spørre siden jeg selv kjører taxi Har ikke satt meg så mye inn i systemene vi bruker, men det er ikke noe problem å finne avstand fra holderplassene, men om det ikke er noen på de nærmeste holderplassene (eller hvis det ikke er noen holderplasser i den aktuelle sonen) så ser jeg for meg det vil det bli svært unøyaktig. Håper dette slår an! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg