Gå til innhold

Mobil: Min erfaring med Netcom.

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle dele ett par kundeerfaringer jeg har med netcom.

Alt begynte med at jeg kjøpte meg en Iphone 4 hos netcom`s nettbutikk aka Moobi. Samme dagen som jeg tok den i bruk så sluttet den å virke. Jeg ringte moobi og de skulle sende meg en returpose som jeg måtte sende den inn i, kunne ikke levere den i en fysisk butikk.

Greit nok tenkte jeg, posen skulle ankomme om maks 2 dager. 2-3-4-5 dager gikk å posen kom ikke, jeg ringte på nytt, og de skulle da utstede en ny pose. Det gikk nye 5 dager og fortsatt ingen pose. Jeg ringte igjen og etter 14 dager så dumpet det ned en pose i postkassen min. Telefonen ble fikset og alt var fryd og gammen.

4 mnd senere igjen så blir telefonen svart igjen. Jeg ringer moobi og de lover at posen denne gangen skal komme tidsnok. Etter 14 dager og 5-6 purresamtaler mister jeg tålmodigheten og går ned i Netcom`s fysiske butikk. Denne gangen kan jeg sende den inn der, uten problemer. Men når de skal reparere den så begynner probleme å strømme på.

De må ha kvittering fra meg, selv om Moobi påstår hardnakket at de ikke trenger det. Jeg ringer frem og tilbake mellom, Moobi - Verksted og Netcom butikken, og får omsider Moobi til å sende meg rett kvittering (noe de selvsagt ikke klarer på første forsøk).

Nå begynner jeg å bli dritt lei, og når jeg spør netcom/moobi hvorfor dette tar så lang tid blir jeg alltid svart med: " virker det som jeg kan gjøre noe med det? det er ikke min skyld. Jeg har ikke noe ansvar for dette"

Konklusjon: siste gang jeg kjøper tlf i nettbutikk, og siste gang jeg velger Netcom som telefonleverandør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...