Vetikkeheltjeg Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hei! Jeg merket jeg hadde noen problemer med Youtube, og tenkte jeg skulle oppdatere Flash Player. Jeg prøvde å laste ned dette programmet, men fikk feilmeldingen ''Tidsavbrudd for nedlastning'' på 12%. Så jeg sjekket løsninger, og fann ut jeg kanskje burde uinstallere den versjonen jeg allerede har av problemet. Etter jeg gjorde detter og prøve å laste det ned på nytt, fikk jeg fortsatt ''Tidsavbrudd for nedlastning'' på 12% .. Så nå sitter jeg her og kan ikke se på videoer på Youtube eller noe :-/ All hjelp settes pris på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Avinstaller flash på vanlig måte, og fjern mapper som ligger igjen og registeroppføringene. Laste ned ny flash fra adobe.com, litt avhengig av nettleser gjøres dette enten direkte eller ved å klikke på nedlastet fil. Flash er mikroskopisk, og bør ikke ta mer enn et par sekunder å laste ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå