Veritas_ Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Sett pa litt dill dall av vannkjoling og tenkte aa kjopa detta. Hardware forst. Asus P4P800 P4 2.6 800 fsb Crosair TwinX 3200LL 2x Seagate 120GB Sata R9700Pro Cpu. MCW5000P: Swiftech CPU-vannblokk - Socket 478 Chipset. http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet585.htm Trengs noe mer av Chipset kjoles? I tilfelle hva? Ram. Folgte med Heat spreader pamontert. Ska ikkje ekstremklokka saa trenge vel ikkje noe mer? HD. Kan noen gi meg en god grunn for aa kjole HD? Skjermkortet. MCW50: Swiftech GPU-vannblokk (ikkje lett for en idiot aa sette opp linker pa Microplex gitt) Fant ikkje noe for Minne pa kortet. Hort om aa kutte opp en Chipset kjoler og sette pa? Noen forslag? Pumpe. AC41002: Eheim 1048 vannsirkulasjonspumpe Spenning: 230VAC Effektforbruk: 10W Max. : 600 liter/time Max. mottrykk: 0.15 bar Tank. Den som passer med pumpa. Radiator. Muligheten for aa ha radiatorer uten vifter? Blir d for varmt eller ma en ha sykt store for aa greie det (ingen planer om aa nappe radiatoren ut av bilen :o ) Anbefalinger pa hvilken? Noe mer som trengs? utenom goop termisk lim nipler o.l. Hmmm, hape eg ikkje glemte noe naa. Takker pa forhand. Veritas Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Hjelp Ingen som har noen smarte ord å komme med? Jaja, får vel ta en sjanse Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 tror ikke du får radiator uten vifte, hvertfall ikke før du finner en bilradiator. men du kan jo ha 2/3 vifter på lav hastighet, da vil du omtrent ikke høre no. hdd trenger kjøling om du vil den skal vare leenge, men det holder vel med viften som er i PSU Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Kjøper du en radiator som har plass til 2* 120mm vifter så kan du kjøre de på omtrent lydløst og samtidig få god kjøling. med omtrent lydløst så blir det under 20db. viftene annbefaler jeg at du velger papst da de holder lenge og er av veldig god kvalitet. I min enermax strømforsyning står en 92mm vifte fra samme produsent og den gir fra seg skurrelyd, nesten som om at der viften er påmontert skraper det forsiktig forsiktig borti. Papst viften jeg har på radiatoren @7 volt er dørgende stille og den viften er 3 år gammel. Innovatek sin dual radiator er veldig god, men da må du nesten skifte nippler på slik at den passer til resten av oppsettet ditt. Men det holder sikkert fint med en AC radiator, "airplex EVO 240" holder sikkert og leverer også varene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå