RAK-foto Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 .... Tyskland 2011 - v. 1 til v. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Fint motiv med buegangen der. Blev en anelse højlys for enden af tunellen. Lidt mere buegang i venstre side kunne øge balancen i kompositionen. Spændende sted. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Fint motiv med buegangen der. Blev en anelse højlys for enden af tunellen. Lidt mere buegang i venstre side kunne øge balancen i kompositionen. Spændende sted. Hei og tusen takk for kommentaren din. Veldig bra. Skal se om jeg får lagt ut en ny versjon senere i dag. RAK-foto Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Spennende sted å ta bilder, og resultatet ble bra... Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Fint s/h dette. Virker litt venstre vridd. Kunne tenkt meg noe hardere kontrast og litt mørkere utgang av buegangen. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Fin dybde her RAK, god komp. Litt kontrastøkning og demping av høylyset tenker jeg. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ok reisebilde dette! Bra eksponert! Får vel ikke helt taket på kompen her, men, men... ! God 3'er! Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Spennende sted å ta bilder, og resultatet ble bra... Hei og tusen takk for kommentaren din. RAK-foto Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Fint s/h dette. Virker litt venstre vridd. Kunne tenkt meg noe hardere kontrast og litt mørkere utgang av buegangen. Fin dybde her RAK, god komp. Litt kontrastøkning og demping av høylyset tenker jeg. Ok reisebilde dette! Bra eksponert! Får vel ikke helt taket på kompen her, men, men... ! God 3'er! Her må jeg få takke alle sammen for de konstruktive kommentarene. RAK-foto Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Et motiv med mange flotte linjer og buer. Tror også du har gjort rett ved å velge sort-hvit. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Et motiv med mange flotte linjer og buer. Tror også du har gjort rett ved å velge sort-hvit. Hei Takk for kommentaren din. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg