Morten Ellingsen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Blåmann i solstreif Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Fin-fin blåmejse. Ser måske lidt "nymalet" ud, men det må bestemt væredet kraftige lys :-) Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hærlig lys...super skarphet, ja teknisk meget godt..rent og pent med bunn solid komp. er imponert over at dere får til så bra bilder med dette objektivet... men når jeg brukte det blendet jeg sjelden ned til f8.. det yter nok best rundt der ja.. men trenger jo gode lys forhold da... :=) Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Fuglefoto av høy kvalitet - artig å få se!! Dette ble kjempebra på min skjerm : 5+ ! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Fin-fin blåmejse. Ser måske lidt "nymalet" ud, men det må bestemt væredet kraftige lys :-) Bilde kommer rett fra råfila, ikke dratt i noen fargespaker, kun croppet og skarpet litt. Det er nok sollyset som "gjør" fargene her. Takk for kommentaren Steen. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Hærlig lys...super skarphet, ja teknisk meget godt..rent og pent med bunn solid komp. er imponert over at dere får til så bra bilder med dette objektivet... men når jeg brukte det blendet jeg sjelden ned til f8.. det yter nok best rundt der ja.. men trenger jo gode lys forhold da... :=) Bruker konsekvent bl.8 på Sigmaen når jeg tar denne typen bilder. Der yter den best. Takk for kommentaren. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Flott Morten. Fargene virker litt mer dempet på Linken, men jeg har også noen av disse blåmeisene med sterke farger, mon tro om de tror det er våren. Bra skarpt, og det å komponere bilde kan du. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 God presentasjon med godt lys og sterke farger.! Grei komp! God 4'er! Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Et "fyldig" Nydelig fuglefoto:) Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Flott bakgrunn, sylskarpt, flott komp og fin grein... Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Et knallbilde Morten, som jeg blir glad av å se på. Godt arbeid. Henta Macen i dag, håper på å få litt mer orden på bildene nå. Ha en fin kveld Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Koser seg i sola, et aldeles nydelig portrett! Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Enda ett flott fuglebilde fra deg! Kan ikke se noe å sette fingeren på her nei. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Nydelig fuglebilde, igjen:) Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Flott, teknisk bra bilde av blåmeisen. Pent lys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg