lasse_hansen87 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hei sann Kjøpte meg SR3, og spiller på xbox 360, og bare lurte på om det er flere enn meg som var litt skuffa over grafikken i spillet, har på følesen det lagger litt, ting spretter opp langt vekk når man nærmer seg, osv Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Har litt heng av og til selv, men dette er ingen kjempepolert tittel så det er bare å forvente. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Det er saints row det Har spilt gjennom alle spillene, helt utrolig bra serie. Grafikken er ikke noe de satser høyt på kontra Gta. Saints er bare helt utrolig moro pakket inn i et spill. Lenke til kommentar
PaulGD Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hei sann Kjøpte meg SR3, og spiller på xbox 360, og bare lurte på om det er flere enn meg som var litt skuffa over grafikken i spillet, har på følesen det lagger litt, ting spretter opp langt vekk når man nærmer seg, osv >Spille på konsoll >Whine over grafikk Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hei sann Kjøpte meg SR3, og spiller på xbox 360, og bare lurte på om det er flere enn meg som var litt skuffa over grafikken i spillet, har på følesen det lagger litt, ting spretter opp langt vekk når man nærmer seg, osv >Spille på konsoll >Whine over grafikk Rart at noen av årenes mest grafiske spill er på konsoll da....gtfo Lenke til kommentar
PaulGD Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hei sann Kjøpte meg SR3, og spiller på xbox 360, og bare lurte på om det er flere enn meg som var litt skuffa over grafikken i spillet, har på følesen det lagger litt, ting spretter opp langt vekk når man nærmer seg, osv >Spille på konsoll >Whine over grafikk Rart at noen av årenes mest grafiske spill er på konsoll da....gtfo Tenk hvordan de kunne blitt på PC. 10x penere. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hei sann Kjøpte meg SR3, og spiller på xbox 360, og bare lurte på om det er flere enn meg som var litt skuffa over grafikken i spillet, har på følesen det lagger litt, ting spretter opp langt vekk når man nærmer seg, osv >Spille på konsoll >Whine over grafikk Rart at noen av årenes mest grafiske spill er på konsoll da....gtfo å ja hvilke da? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 360-versjonen sliter med mye frame tearing, noe man unngår på PS3-versjonen på bekostning av bildekvalitet. PC-versjonen er naturligvis best om man stiller med en brukbar rigg. Face-Off: Saints Row: The Third Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hei sann Kjøpte meg SR3, og spiller på xbox 360, og bare lurte på om det er flere enn meg som var litt skuffa over grafikken i spillet, har på følesen det lagger litt, ting spretter opp langt vekk når man nærmer seg, osv >Spille på konsoll >Whine over grafikk Rart at noen av årenes mest grafiske spill er på konsoll da....gtfo å ja hvilke da? God of War 3 Killzone 2 Killzone 3 Uncharted : Drakes Fortune Uncharted 2: Among Thievs Uncharted 3: Drake's Deception Heavy Rain Red Dead Redemtion (X360 utgaven) Gran Turismo 5 Till og med Skyrim ser utrolig ut på konsoll, kjører det på et Nvidia GTX590 kort og forskjellen er langt ifra noe å skrive hjem til mor om altså. Bare så det er sagt, jeg mener ikke at pc ikke er i stand til å vise bedre grafikk...for det vet vi jo alle at den er i stand til. Men utviklere gidder ikke å lage noe som er i nærheten av å utnytte hardwaren dedikerte pc brukere har investert i... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hei sann Kjøpte meg SR3, og spiller på xbox 360, og bare lurte på om det er flere enn meg som var litt skuffa over grafikken i spillet, har på følesen det lagger litt, ting spretter opp langt vekk når man nærmer seg, osv >Spille på konsoll >Whine over grafikk Rart at noen av årenes mest grafiske spill er på konsoll da....gtfo å ja hvilke da? God of War 3 Killzone 2 Killzone 3 Uncharted : Drakes Fortune Uncharted 2: Among Thievs Uncharted 3: Drake's Deception Heavy Rain Red Dead Redemtion (X360 utgaven) Gran Turismo 5 Till og med Skyrim ser utrolig ut på konsoll, kjører det på et Nvidia GTX590 kort og forskjellen er langt ifra noe å skrive hjem til mor om altså. Bare så det er sagt, jeg mener ikke at pc ikke er i stand til å vise bedre grafikk...for det vet vi jo alle at den er i stand til. Men utviklere gidder ikke å lage noe som er i nærheten av å utnytte hardwaren dedikerte pc brukere har investert i... Du kunne vel droppet Uncharted 1 siden det er forbigått forlengst. Forøvrig vil jeg legge til 360-utgavene av RAGE og Crysis 2 som begge ser fantastiske ut og rivaliserer PS3-eksklusivene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Og der stopper sammenligningen mellom PC og konsoll. Dette er en tråd om Saints Row 3 på Xbox 360. Lenke til kommentar
PaulGD Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Saints Row: The Third. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå