Pufhead Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Skal til og kjøpe meg ny tlf nå siden min HD2 tar kvelden snart og har mest lyst på HTC igjen og det står mellom Sensation XE og Sensation XL hvis ikke dere har noen andre ting og anbefale meg da Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Sett på Galaxy Nexus? Ikke HTC men absolutt verdt å ta en titt på. Kommer til nettbutikker 08.12 noen steder og senere andre steder. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Eneste grunnen eg ser til å vurdere XL over XE er 0,4 tommer større skjerm. XE er bedre på mer eller mindre alt annet. Hvis stor skjerm er noe du vil ha er jo Galaxy Note og Nexus også noe du bør sjekke ut. Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Sett på Galaxy Nexus? Ikke HTC men absolutt verdt å ta en titt på. Kommer til nettbutikker 08.12 noen steder og senere andre steder. hum titta litt på den men HD2en min tok sin siste tlf samtale i kveld så kan ikke akuratt vente på Nexus men vet du hva ca prisen på den vil være kan muligvis bruke no gammelt jeg har liggende Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Sett på Galaxy Nexus? Ikke HTC men absolutt verdt å ta en titt på. Kommer til nettbutikker 08.12 noen steder og senere andre steder. hum titta litt på den men HD2en min tok sin siste tlf samtale i kveld så kan ikke akuratt vente på Nexus men vet du hva ca prisen på den vil være kan muligvis bruke no gammelt jeg har liggende ~4700,- uten abb. Sjekk prisjakt.no Ellers er det jo bare å sjekke hos operatøren din Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Sett på Galaxy Nexus? Ikke HTC men absolutt verdt å ta en titt på. Kommer til nettbutikker 08.12 noen steder og senere andre steder. hum titta litt på den men HD2en min tok sin siste tlf samtale i kveld så kan ikke akuratt vente på Nexus men vet du hva ca prisen på den vil være kan muligvis bruke no gammelt jeg har liggende ~4700,- uten abb. Sjekk prisjakt.no Ellers er det jo bare å sjekke hos operatøren din A oki får ta og titte litt mere på den men takker så mye for hjelpen forresten men i kan man oppgradere HTC Sensation XE og XL til android 4.0 når det kommer? Endret 29. november 2011 av Pufhead Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Sett på Galaxy Nexus? Ikke HTC men absolutt verdt å ta en titt på. Kommer til nettbutikker 08.12 noen steder og senere andre steder. hum titta litt på den men HD2en min tok sin siste tlf samtale i kveld så kan ikke akuratt vente på Nexus men vet du hva ca prisen på den vil være kan muligvis bruke no gammelt jeg har liggende ~4700,- uten abb. Sjekk prisjakt.no Ellers er det jo bare å sjekke hos operatøren din A oki får ta og titte litt mere på den men takker så mye for hjelpen forresten men i kan man oppgradere HTC Sensation XE og XL til android 4.0 når det kommer? Det er spørs veldig uten at jeg kan si noe om det. Jeg har i allefall ikke hørt noe. Men uansett får du nok tak i android 4.0 hos xda-developers hvis du rooter. Får nesten bare vente å se til Galaxy Nexus slippes i Norge. HTC kommer vel ut med hvilke modeller de har planer om å slippe oppgradering til da Endret 29. november 2011 av Bibow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå