The.Arisen.One Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Vet noen om et bra program til Windows (XP) som styrer båndbredde lokalt (ut mot internett), der man selv kan bestemme hvor mye hver enkelt IP skal ha av linja? Har ei ADSL-linje her som skulle vært delt opp på 3 stk. Det hadde også vært kjekt med funksjoner som f.eks. at båndbredden hadde blitt rettferdig fordelt på de påloggede brukerne. Mener jeg hørte om et Linux-program som kunne gjøre dette også... men det hadde vært å foretrekke et som brukte Windows... Kan noen hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Ozzy Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Tror brodern har ett slikt program (vi deler internett forbindelse og selvsagt siden han er den eldste skal han ha 70% av linja...DOH) Snakker med han imorra kan gi deg svar da.. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Tror brodern har ett slikt program (vi deler internett forbindelse og selvsagt siden han er den eldste skal han ha 70% av linja...DOH) Snakker med han imorra kan gi deg svar da.. Hei igjen! Noen som har et/flere lure forslag - på denne tiden av døgnet? Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 ja jeg kunne også trengt ett sånt program..men hvor f... kan jeg finne det? Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 ANY1 got any suggestions? Lenke til kommentar
Nemon Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Sygate kan vel konfigureres til å strupe båndbredden på forskjellige IP'er hvis jeg ikke tar helt feil, lenge siden jeg har brukt det nå men. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 en drastisk, men brukbar løsning, er å gå til innskaffelse av en managed switch, men det koster jo penger da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå