Sndyy Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg skal ta kjemi 2 til våren som privatist, og vil være utenlands en lengre periode. er derfor nødt til å kartlegge litt datoer ;p Vet skriftlig går 24. Mai, men er det noen som husker om M/P er før eller etter skriftlig? Viktig. takker så mye for svar. tar den altså nå våren 2012, og er ute etter noen datoer fra våren 2011. Lenke til kommentar
Janhaa Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 hjelper dette http://www.udir.no/Vurdering/Eksamen-videregaende/Eksamen-Kunnskapsloftet/Programfag-studieforberedende-/Kjemi-2/ Lenke til kommentar
Sndyy Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 I grunn ikke med mindre det er noen datoer der. Takk uansett! Dato for skriftlig vet jeg. Så det jeg lurer på er om muntlig privatist er etter skriftlig, eller om det er før ? Er privatist nå til jul også, og da er skriftlig først. men ønsker erfaringer om det er slik det er til våren også? Isåfall er muntlig kjemi etter den 24. Mai, og da har jeg jo god tid å øve etter jeg er hjemme fra utlandet Men hvis den er før skriftlig den 24. Mai, sliter jeg litt og må vurdere å bestille meg en til/tidligere billett hjem til Norge.. Lenke til kommentar
stifa Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Datoer for muntlig-praktisk eksaemn, uansett fag, avgjøres lokalt. Du får sikkert mer info om det senere, men mest antakelig vil det være tidligst rundt den 10. juni. Lenke til kommentar
Sndyy Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Tidligst 10.juni sier du ? Og dette er privatist? Vet at i fjor hadde elevene muntlig i juni, men trodde det var motsatt med privatister. Da kan jeg trygt gamble på å bestille meg billett til Norge 5. Mai ? *krysser fingrene* Lenke til kommentar
stifa Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Tidligst 10.juni sier du ? Og dette er privatist? Vet at i fjor hadde elevene muntlig i juni, men trodde det var motsatt med privatister. Da kan jeg trygt gamble på å bestille meg billett til Norge 5. Mai ? *krysser fingrene* Jeg er ikke 100 % sikker på hvordan det er for privatister, men jeg antar at det er etter skriftligperioden, som slutter ca. i den andre uka i juni. Du bør kanskje høre med privatistkontoret eller noe først. Lenke til kommentar
Sndyy Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Ja, men de vet det ikke før utpå våren.. nøyaktig dato altså. har ringt rundt på skoler, men ingen vet. så derfor ville fjorårets dato gitt meg en pekepinne. må bestille reise innen et par uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå