Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Drittlei av X'en,

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har havnet i en somewhat kinkig situasjon med X'en, jeg har fremdeles følelser for henne, og hun har alerede funnet seg en rebound. Problemet er at jeg aldri blir kvitt henne slik at jeg kan bli ferdig med healings prosessen, vi har mange av de samme vennene (venner jeg introduserte henne for) og jeg treffer henne titt og ofte når jeg henger sammen med dem. Og hver gang det skjer ødelegger det fullstendig humøret mitt, enda værre er det når hun tar med seg rebounden sin,

Hva kan jeg gjøre? Vil ikke miste kameratene mine pga hun. Og de vil ikke miste noen av oss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er i akkurat samme situasjon, introduserte hun og vennene hennes for noen venner av meg. Bestevenninnene til min eks har blitt sammen med to venner av meg, noe som gjør det veldig vanskelig for meg å kunne ta meg en fest eller bytur uten å måtte møte både hun og mr. rebound.

Løsningen min er å henge med andre folk, reise litt rundt og leve livet.

Postet av anonym: 9c0411276c200aa2b8bcb3fcd610d26f

Lenke til kommentar

Nå ser det ut til at det har ordnet seg av segselv :) great!

Fikk en melding av henne i dag hvor hun skrev at hun ikke orket å være venner mer og at hun rett å slett ikke klarte det lengre. Og hun ba meg holde meg unna henne.

Så det vil vel si at vær gang jeg treffer kameratene mine og hun er der så vil hun gå sin vei.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Om det stemmer slik jeg antar, at hun slo opp med deg av en grunn som ikke er 100 %. Siden hun sier hun ikke vil se deg igjen er det åpenbart at hun har følelser for deg. Og hver gang hun ser deg vil hun komme bort til deg å fortelle hvor masse hun angrer seg. Hadde jeg vært deg, om du er gira på henne, så ville jeg sagt det til henne og gitt det tid. Så skal du se hun kommer krypende tilbake til deg!

Denne kjæresten hun har nå er kun for å gjøre deg sjalu og for å vise at hun ikke er lei seg, noe hun er. Dette er det jeg tror, men kan absolutt være feil :) lykke til!

Lenke til kommentar

Denne kjæresten hun har nå er kun for å gjøre deg sjalu og for å vise at hun ikke er lei seg, noe hun er. Dette er det jeg tror, men kan absolutt være feil :) lykke til!

Eksen min sin tvillingsøster giftet seg med sin rebound. Blir ikke overrasket om eksen min blir gravid snart med sin rebound. Så aldri si aldri. Atferd som dette er helt umulig å forutsi. Det at TS blir sjalu er bare en frynsegode.

Lenke til kommentar

Eksen min sin tvillingsøster giftet seg med sin rebound. Blir ikke overrasket om eksen min blir gravid snart med sin rebound. Så aldri si aldri. Atferd som dette er helt umulig å forutsi. Det at TS blir sjalu er bare en frynsegode.

man vet ikke, jeg kan ha like mye rett som du ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...