Slembren Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 FFIX (har ikke spillt andre FF spill) :oops: Starcraft/BW Warcraft3/TFT og seffers lotr Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Max payne hadde vel ikke verdens mest originale historie. men... det var usannsynlig bra gjennomført! Når det gjelder WC3 og TFT, så var den mye bedre etter å ha kikket litt igjennom Warcraft RPG boka Lenke til kommentar
Oyos Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Kom på et utrolig bra spill nå med en bra story, grafikk(hvertfall da det var nytt), musikk og lyd. Outlaws Er det noen andre som også husker dette geniale spillet? Tror jeg har rundet det x-antall ganger Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 He, Max Payne hade en horribel, utvaska og utbrukt historie; "kjøss, familien min har blitt drept, nu skal jeg ta hevn; PÅ ALLE!!!" men de spillene jeg mener har best historie: Baldur's Gate 1 Neverwinter Nights Lord of the Rings :wink: Enig med deg at Max Payne en kjedeli histiorie! Men Warcraft har den beste historien Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 ingen som har nevnt Fallout serien ennå? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Tillat meg å komme med et forslag: Den lengste reisen, også kalt The longest journey på engelsk. Dritbra norsk spill, varer sinnsykt lenge, og har en utrolig historie! Det er vel det spillet jeg har sitti lengst med. Kjempe bra spill! Vekker gode minner nå når jeg tenker på det Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Kom på et utrolig bra spill nå med en bra story, grafikk(hvertfall da det var nytt), musikk og lyd. Outlaws Er det noen andre som også husker dette geniale spillet? Tror jeg har rundet det x-antall ganger Jeg husker det spillet, var ganske bra...når det først kom ut. Men det begynner å bli et par år siden jeg spilte det sist.. :o Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Nå var jo denne tråden ment slik at eg skulle finne meg eit nytt spill med bra historie da men Men siden alle er så godt igang er det bare å fortsette :wink: Final Fantasy Serien MGS Serien Halounreal2 GTA 3Vice City Lenke til kommentar
giraffen Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 er litt overraska at ingen har nevnt det spillet med suverent best historie, deus ex Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Generals har "kjempe bra historie" Husker red alert! ikke så ille historie! Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Villmink skrev:Undying hadde bra story synes jeg. Helt enig, et spill som damene helst ikke ville spille alene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå