Joachim_F Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Bang Bang Racing tilbyr fargerik arkaderacing. Les hele saken Lenke til kommentar
garnok Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 minner meg litt om Ignition. Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Finnes det et spill som ligner gamle Micro Machines til PS3 ? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hm, dette ser jo litt ut som ein moderne utgåve av eit av dei to bilspela eg har hatt nokon interesse av; Excessive Speed. Det andre er Rollcage, om nokon skulle lure. Lenke til kommentar
supersnus Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 portering av android versjonen? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Lovte godt helt til jeg så videoen - kjørefølelsen ser ikke ut til å være noe spesielt å snakke om, og iallfall ikke på nivå med Ignition eller Supercars 2 for den saks skyld. :-) Får se når ting dukker opp. Endret 29. november 2011 av fiskfisk Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Lovte godt helt til jeg så videoen - kjørefølelsen ser ikke ut til å være noe spesielt å snakke om, og iallfall ikke på nivå med Ignition eller Supercars 2 for den saks skyld. :-) Får se når ting dukker opp. Kjørefølelse i Supercars 2? Misforstå meg rett, ett kongespill, men du er sikker på at ikke nostalgien spiller deg ett puss nå? AtW Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hm, dette ser jo litt ut som ein moderne utgåve av eit av dei to bilspela eg har hatt nokon interesse av; Excessive Speed. Det andre er Rollcage, om nokon skulle lure. Jeg kunne kysset deg. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 minner meg litt om Ignition. Tenkte akkurat det samme. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Skulle ønske de kunne lage remake av Supersonic racers til PS1. Maken til stemningsfulle baner og musikk skal man lete lenge etter. En av mine beste flerspilleropplevelser. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Gi meg OnTrack Racing 2012!!! Endret 30. november 2011 av oslo72 Lenke til kommentar
Hratgard Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Gi meg Super Cars III, 1 & II er noen av de største amiga klasikkerne som fins. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Finnes det et spill som ligner gamle Micro Machines til PS3 ? Tja. For det meste bør du sjekke ut PSN-titler for å finne slike. Et jeg kan anbefale er det kommende Wrecked, som er laget av folkene bak PS2-spillet Mashed. Mekanikken er akkurat den samme som på Micro Machines, og det er minst like gøy. Ellers har du TNT Racers som er ute nå, men det er ikke like bra. Kan også anbefale Calling All Cars. Lenke til kommentar
viralspine Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Noen som husker Nitro til Amiga? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå