Joachim_F Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Legends of Grimrock nærmer seg lansering. Les hele saken Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Herlig! Definitivt kjøp! Det er mange gamle spill/spillkonsepter som fortjener et nytt liv, så håper dette blir en trend. Selv håper jeg på luksus-HD-remakes av Star Flight-spillene og Albion, for å nevne to av tusenvis av spill som fortjener en ny vår. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Dette blir kjøp. Må virkelig si at PC har fått mange hærlige spill i det siste ja Endret 29. november 2011 av LoveAmiga Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Har fulgt med på dette en stund (stolt!), har faktisk vært i direkte dialog med en person fra den finske utvikleren en gang også. Gleder meg til å se mer... men stiller meg fortsatt noen lunde skeptisk til kampsystemet som skal drives i sanntid. Er redd for at visse taktiske aspekter lett kan forsvinne da, og at det blir mer fokus på "galmannsklikking". Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Et av få spillene på radaren min framover. Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Har fulgt med på dette en stund (stolt!), har faktisk vært i direkte dialog med en person fra den finske utvikleren en gang også. Gleder meg til å se mer... men stiller meg fortsatt noen lunde skeptisk til kampsystemet som skal drives i sanntid. Er redd for at visse taktiske aspekter lett kan forsvinne da, og at det blir mer fokus på "galmannsklikking". Må si jeg synes kampsystemet så litt klønete ut slik det vises i filmen. Håper virkelig det blir implentert en hurtigtast/macro-funksjon, slik at det ikke er nødvendig å bruke musa for å velge runer osv. Evt. kunne jo kanskje numpad fungert ganske bra? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Og dermed ødelegger Steam enda et spill. Trist, men får håpe det kommer til konsoll. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Og dermed ødelegger Steam enda et spill. Trist, men får håpe det kommer til konsoll. Jaha, hvordan ødelegger Steam dette? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Den diskusjonen gidder jeg ikke ta om igjen. Alt jeg gidder si er at Steam er bannlyst fra PCen min for godt, fordi det kun har skapt problemer. Jeg har aldri sett en eneste grunn til hvorfor jeg skal ha den faenskapen installert så lenge det er innført med tvang. Eller på godt norsk: Spill blir ikke gitt ut på Steam i tillegg til andre ting. Om det gis ut på Steam er det bare å glemme å kjøre det andre steder. Om du kjøper det fysisk i butikk eller fra en annen nettbutikk med en identisk klient som Steam må du likevel ha Steam installert. Og får du problemer (noe du garantert vil) er det bare å glemme alle de andre spillene som krever Steam. I verste fall blir de slettet uten advarsel. Endret 29. november 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Herlig å se et spill i god gammeldags Dungeon Master og Eye of the beholder stil. Det var tider det Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Den diskusjonen gidder jeg ikke ta om igjen. Alt jeg gidder si er at Steam er bannlyst fra PCen min for godt, fordi det kun har skapt problemer. Jeg har aldri sett en eneste grunn til hvorfor jeg skal ha den faenskapen installert så lenge det er innført med tvang. Eller på godt norsk: Spill blir ikke gitt ut på Steam i tillegg til andre ting. Om det gis ut på Steam er det bare å glemme å kjøre det andre steder. Om du kjøper det fysisk i butikk eller fra en annen nettbutikk med en identisk klient som Steam må du likevel ha Steam installert. Og får du problemer (noe du garantert vil) er det bare å glemme alle de andre spillene som krever Steam. I verste fall blir de slettet uten advarsel. Men konsoll er du fonøyd med, selv om hele boksen er en eneste stor DRM? 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ohhhh ble først Hektet på RPG med Eye of the Beholder 1 på Amiga, for dem som vet hva jeg snakker om er det ikke nødvendig å si stort mer en det i forhold til denne atiklen. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Herlig å se et spill i god gammeldags Dungeon Master og Eye of the beholder stil. Det var tider det DM og EoTB <3 Brukte dagevis på disse mange ganger. Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Gleder meg til dette virker svært lovende. Har ikke spilt noe i samme sjanger noe som er et stort pluss for min del. Trenger noe "nytt" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 "Grottekravling"? Seriøst? Når skal dere slutte med disse idiotiske oversettelsene. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Og dermed ødelegger Steam enda et spill. Trist, men får håpe det kommer til konsoll. Trond Trollelolle på nye eventyr. Om du ikke gidder å ta den diskusjonen om igjen, så er vel det beste å bare holde munnen i ro, så unngår du at folk klør seg i hodet og begynner å spørre. Det du beskriver er noe jeg aldri har vært borte i med Steam, og noe som de aller fleste aldri har hørt om. "Om du får problemer, no du garantert vil få" - jaha? Hvilke problemer sikter du til spesifikt? Spillene dine blir slettet? Ja det er i verste fall, gitt. Samme som at, i verste fall, så eksploderer Jorda og hele menneskeheten forsvinner for godt.... men det betyr ikke at det kommer til å skje. Men igjen, du må bare komme med eksempler på hvor forferdelig Steam er. Da altså spesifikke kilder, og ikke bare dine egne konspirasjonsteorier. Etter å ha brukt programmet siden 2003 (en tid da jeg var sterkt mot det, spesielt da det hadde mange bugs og var langt ifra ferdig), så kan jeg ikke si annet enn at Steam er en flott tjeneste, som holder PC-gaming i live nesten ene og alene. At prisene er litt høye (mye på grunn av at vi betaler norsk moms) og at support-tjenesten deres kan være i overkant treig, er heller små filleting i forhold til hvor mye Steam gjør bra og rett. For å si det sånn, det går an å gjøre det langt dårligere enn det Steam gjør. Se på Ubisoft og deres always-online-DRM, eller EA og deres spyware-program Origin. Eller for ikke å snakke om Microsoft med deres latterlige GFWL-"tjeneste". Endret 29. november 2011 av Hr. Jenssen 1 Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 2012? Må ta tilbake min goty 2011 spådom da... GOTY 2012! Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Steam holder liv i PC-gaming ja , takk gud for det Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Filmen ga meg følelsen de gamle M&M-spillene ga meg, er satt inn på listen over spill som skal kjøpes allerede! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Den diskusjonen gidder jeg ikke ta om igjen. Alt jeg gidder si er at Steam er bannlyst fra PCen min for godt, fordi det kun har skapt problemer. Jeg har aldri sett en eneste grunn til hvorfor jeg skal ha den faenskapen installert så lenge det er innført med tvang. Eller på godt norsk: Spill blir ikke gitt ut på Steam i tillegg til andre ting. Om det gis ut på Steam er det bare å glemme å kjøre det andre steder. Om du kjøper det fysisk i butikk eller fra en annen nettbutikk med en identisk klient som Steam må du likevel ha Steam installert. Og får du problemer (noe du garantert vil) er det bare å glemme alle de andre spillene som krever Steam. I verste fall blir de slettet uten advarsel. OM du ikke gidder å ta den diskjusjonen om igjen så er det fint om du ikke tar det opp mer, for jeg tror ingen adnre gidder å diskutere det med deg heller. Dette er ment i beste mening. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå