Odesseiron Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Den nye, selvstendige utvidelsen gjør spillet betydelig større. Les hele saken Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Du liker ikke utvidelsespakken? Du liker ikke artikkelen? Du har en dårlig dag? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Skallebank kanskje? Lenke til kommentar
latslask Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Lol, jeg liker ikke utvidelsespakken, vi har hatt en tråd gående om hva vi ønsker oss fra et nytt TW, og dette var vell hva alle håpte ikke kom til å skje. Jeg ser ikke bort fra at det kan bli bra, men jeg har persjonelig fått nok av Shogun og hadde heller ønsket meg Rome 2 eller et nytt konsept. Jeg syns heller ikke skytevåpen passer serien. Har forøvrig en flott dag 1 Lenke til kommentar
Kageyoshi Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Enig med Latslask. Våpen passer ikkje Total War og er ein av grunnane til at Medieveal 2 og Rome enda er høgast på lista mi i Total War serien. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Strategi er artigst med sverd og spyd.blitt ikke det samme når troppene barer står iro og skyter hverandre. 1 Lenke til kommentar
VanH Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Flott. Nå vil alle shogun 2 campere sitte på et fjell og campe med maskingevær. IGJEN. Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Dette blir nok hvertfall bedre enn vanilje-S2:TW, som var latterlig kjedelig i forhold til forgjengerene. Kommer det noen utlendinger og noen nye våpen får man i det minste litt mer variert gameplay. Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 For min del Shogun konseptet er den kjedeligste av alle TW spill. Selvfølgelig er jeg klar over at Japan hadde flere borgerkriger enn med andre nasjoner, men å ha samme units uansett hvilken side du velger er kjedelig. Håper at Rome 2 blir laget nest. Fortsatt mitt favoritt pga konseptet som er: du har verdens mest avanserte hær, den retningen der er barbarer, gå og utslett dem! Var ikke nødvendig med diplomati og det tullet der. 1 Lenke til kommentar
Burny42 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg var så keen på Rome 2! Det var Rome som fikk meg inn i total war og pc gaming, tidsperioden er perfekt for total war, mange forskjellige nasjoner med helt forskjellige units! Men siden dette er en utvidelse kan man jo håpe at det heller er et mellomledd mellom de store spillene, for å kjøpe litt ekstra tid til designerene etc... Men vi for se, kommer til å kjøpe dette likevel da. Lenke til kommentar
Pixan Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kunne tenkt meg et moderne total war spill, som Total War WW1/2 eller Total War: Battle of the future. Ja, jeg vet det er mange spill der ute som følger disse tidslinjene, men det er ingen som lager strategispill på samme måte som Total War. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hmm, blir vanskelig å overbevise meg selv om å kjøpe dette, kjøpte rise of the samurai, likte det ikke så godt. Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kunne tenkt meg en fantasy versjon av Total War eg =) Lord of the rings, total War - Charge of the Many Hobbits A song of ice and fire Total War, A total game of Thrones Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kunne tenkt meg en fantasy versjon av Total War eg =)Lord of the rings, total War - Charge of the Many HobbitsA song of ice and fire Total War, A total game of Thrones Det finnes vel noen spill i ringenes herre sjangeren, er ikke sikker på om det er mods eller standalone spill, men de heter iallefall ''Third Age'' Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Du har jo battle for middle earth spillene som faktisk var veldig underholdene. Riktignok ikke Turbasert, men uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå