Gå til innhold

Hvilken ny psu?


Anbefalte innlegg

Jeg har for tiden en 340W strømforsyning fra q-tec eller noe slikt som jeg fikk med mitt gamle qtec kabinett som jeg betalte ca 300 for. Det sier seg selv at dette ikke er noe bra. Den har også kun 4 slike molex kabler eller hva det nå heter(De som skal gå fra psu til harddisk,cdrom, vifter osv..)

 

Den bråker også veldig

 

Så jeg kunne tenke meg til å kjøpe ny. Hvilken burde jeg kjøpe? Den må være litt stillegående, Ha mange slike molex kabler(6 er minimum) Kunne kanskje thermaltake være en god ide? Hvor får jeg forresten kjøpt de?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har for tiden en 340W strømforsyning fra q-tec eller noe slikt som jeg fikk med mitt gamle qtec kabinett som jeg betalte ca 300 for. Det sier seg selv at dette ikke er noe bra. Den har også kun 4 slike molex kabler eller hva det nå heter(De som skal gå fra psu til harddisk,cdrom, vifter osv..)

 

Den bråker også veldig

 

Så jeg kunne tenke meg til å kjøpe ny. Hvilken burde jeg kjøpe? Den må være litt stillegående, Ha mange slike molex kabler(6 er minimum) Kunne kanskje thermaltake være en god ide? Hvor får jeg forresten kjøpt de?

 

Hvis du er interessert i å gjøre litt research selv kan du lese en test av 18 psu-er her: http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1841

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...